Tečovská 1239
Zlín-Malenovice 763 02
tel.: +420 571 120 120
email: obchod@czstyle.cz

KONTAKT
VíCE >
Vydáno 21.05.2015
Topováno 18.05.2016

Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.

Pneumatiky z projektu „KAMA CMK“

MHD, POD – autobusy, trolejbusy - 295/80R22.5 , 275/70R22.5  NF 201, NR 201 A NU 301

Pneumatiky z projektu „KAMA CMK“ testujeme ve spolupráci s významnými dopravci v České republice. (ČSAD Hodonín, ČSAD Havířov, ČSAD Střední Čechy, DP Zlín-Otrokovice…..)

Pneumatiky jsou namontovány na dvou nápravových, třínápravových kloubových autobusech a trolejbusech značek SOLARIS, CROSSWAY, SOR, RENAULT, ŠKODA TR 15, 24 A 25. V převážné části se jedná o dopravy městské a příměstské. Specifický je provoz u trolejbusů, kde dochází k okamžitému přenosu kroutícího momentu až 1800 Nm na hnanou nápravu. (Opačný účinek při brzdění elektrickou brzdou.) Na této nápravě jsou pneumatiky velmi namáhány. Proto je průměrný výkon 45-50 tisíc km u pneumatiky 275/70R22.5 srovnatelný s produkty prémiových značek v poměru cena – výkon. 

 

Ing. Lubomír Malinovský, který je obchodně-technickým ředitelem ve společnosti 3 ČSAD, hodnotí probíhající testování: „Naše společnost již v minulosti zkoušela na provozech MHD a POD (příměstská osobní doprava) pneumatiky různých výrobců a následně jsme stanovené zkušební parametry porovnávali s pneumatikami z produkce společnosti Goodyear, jejíž Truck Force partneři jsme již více než 15 let. Co nás k tomuto vedlo? Jednoznačně potřeba snižování a udržení provozních nákladů na pneumatiky s ohledem na situaci vývoje cen v osobní dopravě. Proto jsme přistoupily k provozním zkouškám pneumatik značky KAMA v rozměrových řadách 275/70R22.5 a 295/80R22.5. Pneumatiky jsou nasazeny na příměstských autobusech Crossway 12 a městských autobusech Citelis 12M.“  Po několika měsících provozních zkoušek je možné podle Ing. Malinovského předběžně konstatovat, že v parametru „komfort jízdy“ pneumatika splňuje požadavky v oblasti stability jízdy na mokru, brzdění a pružnosti při jízdě po nerovnostech. Řidiči je vysoce hodnocen záběr pneumatik.  „Co se týče kilometrového výkonu těchto pneumatik, netrpělivě očekáváme ukončení zkoušky. Mohu však již nyní říci, že dosavadní výsledky nás naplňují optimismem a pneumatiky KAMA se jeví v provozu MHD a POD jako velice perspektivní,“ dodává Ing. Malinovský.   

 

Souměrné opotřebení

Oslovili jsme také Josefa Šebestu – technika pneuservisu ČSAD Hodonín: „Podílíme se na testování pneumatik značky KAMA z projektu CMK v rozměrech 275/70R22.5 a 285/70R19,5 na autobusech Crossway a SOR. Pneumatiky nejsou hlučné, ani nevykazují znaky nesouměrného ojetí dezénu. Co se týká poměru ceny a výkonu, jsem zatím spokojen.“

 

Stav karkasů

A jak to vypadá s kostrami KAMA CMK, jsme se zeptali vedoucího výroby protektorů společnosti CZECH STYLE Vlastislava Maláska: „Kostry vykazují po kontrole na diagnostickém přístroji SDS 1252 vzhledem k vysokým kilometrovým výkonům velmi dobrý standard kvality pro další výrobu protektorů.“

Více informací naleznete na našich stránkách
http://www.pneu-tyres.cz

Další články z oboru

Pneumatiky a duše
E-shop, Maloobchod, Opravy a servis, Velkoobchod
, Pneuservisy
Opravy a servis, Služby
136 zhlédnutí
Další PR články firmy
Péče o klima ve vašem voze – Autoklimatizace

Péče o klima ve vašem voze – Autoklimatizace

Klimatizace v autě přispívá k pohodě řidiče i ostatních cestujících a tím mimo jiné zvyšuje bezpečnost provozu na silnicích. Řízení vozidla patří mezi činnosti, které vyžadují maximální soustředění a se vzrůstající teplotou se pozornost velice rychle vytrácí. Stejně jak by bylo nemyslitelné jezdit v zimě v nevytopeném vozidle, totéž platí o chlazení v teplých měsících.

Vydáno 02.04.2015

VÍCE
Ruční mytí automobilů u nás nebo přímo u Vás – jak si budete přát.

Ruční mytí automobilů u nás nebo přímo u Vás – jak si budete přát.

Při mytí a čištění párou dochází k desinfekci čištěných ploch a odstranění choroboplodných mikroorganismů a bakterií. Pracovník autoservisu přijede až k Vám a veškeré činnosti s mytím a čištěním interiérů vozu provede na místě. Váš vozový pak a interiér bude Vaší vizitkou.

Vydáno 18.04.2015

VÍCE