HEALTH LINK s.r.o. - v slovenčineHEALTH LINK s.r.o. - EnglishHEALTH LINK s.r.o. - DeutschHEALTH LINK s.r.o. - polskiHEALTH LINK s.r.o. - in italianoHEALTH LINK s.r.o. - en espanola

HEALTH LINK s.r.o.

Výroba:
- potravinové doplňky, superfoods
- bio rostlinné oleje
- extra panenské olivové oleje z Kréty
- bio bezlepkové potraviny
- esenciální oleje z Austrálie
Dovoz, eshop:
- čokolád značek Venchi, Pacari, Balance, Dolfin, Stainer, Madecasse.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

HEALTH LINK s.r.o.
Holická 1173/49a
Olomouc
779 00


IČ: 25865501


DIČ: CZ25865501
Okres: Olomouc
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 10 000 tis. - 50 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Ing. Rostislav Vitásek


Telefon:

+420 585 207 095

+420 585 207 096
+420 585 207 097


Email:

email


Web:

www.healthlink.cz


Fax:

+420 585 207 096


Další produkty a služby
  • regionální farmářské potraviny, zdravá výživa, přírodní produkty, bylinné čaje, potraviny bez chemikálií
  • cukrovinky a oplatky, výroba melasy, výroba dortů a zákusků, perníky a koláče, vánoční cukroví
  • bylinné sirupy a likéry, prodej diapotravin, sportovní a doplňková výživa, doplňky stravy, iontové nápoje
Královský medovník Melado potěší milovníky kakaa i ovoce

Královský medovník Melado potěší milovníky kakaa i ovoce

Plánujete party, oslavu narozenin, posezení s přáteli či jakoukoli jinou událost, na které chcete své hosty...

Zelené potraviny z panenské přírody nabízí Klub Energy

Zelené potraviny z panenské přírody nabízí Klub Energy

Chlorela, spirulina, mladý ječmen a další. Co mají společného? Jsou to takzvané zelené potraviny...

CELOMED: Zelené potraviny a přírodní produkty pro vaše zdraví

CELOMED: Zelené potraviny a přírodní produkty pro vaše zdraví

Spirulina, acai, maca. Že vám to nic neříká? Jde o zelené potraviny, tedy čistě přírodní produkty s vysokým...

Profesionální kávovary DELIKOMAT: Když se příprava kávy stává uměním

Profesionální kávovary DELIKOMAT: Když se příprava kávy stává uměním

Co rozhoduje o tom, zda zákazník přijde do kavárny či restaurace? Velmi často je rozhodujícím kritériem to...