Regionální agentura pro rozvoj střední Moravy


Horní náměstí 5, Olomouc 772 00
Telefon: +420 585 205 970

RARSM:
- inženýrská činnost pro obce
- poradenský servis pro města a obce regionu střední Moravy
- příprava cyklotras
- rozvoj marketingu regionu.

IČ: 64631109
DIČ: CZ64631109
Okres: Olomouc
Stát: Česká republika
Právní forma: ostatní
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 3 mil. až 5 mil. Kč
Kontaktní osoba: Ing.Mgr. Martin Kučera

Telefon:
+420 585 205 970
+420 585 205 970

Fax:
+420 585 228 581

Email:
rarsm@rarsm.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Ing.Mgr. Martin Kučera
funkce: ředitel
tel: +420 585 205 970, +420 775 727 711
fax: +420 585 228 581
email: kucera@rarsm.cz

DiS. Petra Pavlíková
funkce: asistentka ředitele
tel: +420 585 205 970
email: pavlikova@rarsm.cz


Provozní doba:
Po-Pá 8.00-16.30

GPS: 49°35′39.66″ N, 17°15′2.95″ E

QR kód firmy Regionální agentura pro rozvoj střední Moravy





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.