Bytové, domovní a průmyslové vodoměry pro přesné měření a úsporu nákladů na energie

Maddeo CZ s.r.o.

Bytové, domovní a průmyslové vodoměry pro přesné měření a úsporu nákladů na energie

Velmi přesné bytové SMARTm vodoměry, měřáky s dálkovým odečtem a pro snížení rozdílů dodává a montuje pražská profesionální společnost Maddeo CZ s.r.o., která se specializuje na přesné měření vody v Online Systému Maddeo OSM, cílící na úsporu a přehled nákladů na energie. Instalujeme také domovní a průmyslové vodoměry Bmeters nejen v Praze, ale po celé ČR.

WOXO impressions


nábřeží Míru, Český Těšín 737 01
Telefon: +420 774 200 359

WOXO, malá marketingová agentura, která vám ušije služby na míru vašim představám. Od focení nebo reklamy, až po kompletní marketingovou strategii.

Strategie | Branding | Online marketing | Optimalizace

IČ: 03269990
DIČ: CZ9307245508
Okres: Karviná
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel zapsaný v OR
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Igor Kluziok

Telefon:
+420 774 200 359

Email:
woxo@woxo.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Igor Kluziok
funkce: majitel
tel: +420 776 098 928
email: woxo@woxo.cz


GPS: 49°44′14.02″ N, 18°37′36.19″ E

QR kód firmy WOXO impressions





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.