EKOMA, spol. s r.o.


Slavhostice 15, Jičín 507 32
Telefon: +420 493 523 504

Obchodní činnost.
Služby:
- přímé dodávky a nákupy zboží
- rychlé a konkrétní reakce na poptávky
- serióznost v jednání a placení
- zajištění celního odbavení
- zprostředkování kontaktů a obchodů
- obchodní a ekonomické poradenské
služby ve všech oblastech
podnikatelské činnosti pro české i
zahraniční subjekty
- správa a inkaso pohledávek pro firmy
i soukromé osoby.

IČ: 47451033
DIČ: CZ47451033
Okres: Jičín
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: JUDr. Břetislav Bryxí

Telefon:
+420 493 523 504

Email:
ekoma@ekoma.cz

Kontaktní osoby:
JUDr. Břetislav Bryxí
funkce: jednatel společnosti

Šárka Vavroušková
funkce: jednatel společnosti


GPS: 50°26′8.74″ N, 15°21′16.92″ E

QR kód firmy EKOMA, spol. s r.o.

Zakázkové zpracování tenkých plechů, vývoj a výroba jednoúčelových strojů a zařízení.

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.