Pokládka plechových střech, pokrývačské a klempířské práce

TOM střechy

Pokládka plechových střech, pokrývačské a klempířské práce

Plechové taškové střešní krytiny i velkoformátové plechové střechy jsou dnes velmi populární pro svoji nízkou hmotnost, dlouhou životnost, snadnou montáž a stálobarevnost. Specialistou na pokládku plechových střešních krytiny je pokrývačská a klempířská firma TOM střechy z Uherskohradišťska.

AMAR marketing, s.r.o.


Rokycanova 3, Brno 615 00
Telefon: +420 548 422 711

Služby:
-reklama
-marketing.

IČ: 60740230
DIČ: CZ60740230
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč
Kontaktní osoba: Ing. Igor Jilčík

Telefon:
+420 548 422 711
+420 548 422 711

Fax:
+420 548 422 712

Email:
sekretariat@amar.cz

Kontaktní osoby:
Ing. Igor Jilčík
funkce: jednatel

David Fikáček
funkce: jednatel


GPS: 49°12′2.16″ N, 16°38′25.15″ E

QR kód firmy AMAR marketing, s.r.o.

Prodej domácích spotřebičů - specializovaná elektro prodejna.
Malé, velké domácí spotřebiče – nákup přes e-shop.

Český výrobce produktů racionálního stravování.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.