BÍLÝ MEDVĚD
PUBLIC RELATIONS, s.r.o.


Roubalova 36a, Brno 602 00
Agentura je členem asociace PR agentur APRA a je držitelem několika prestižních "Českých cen za PR".

Zajišťujeme pozitivní publicitu v tisku jak společnostem, tak jejich výrobkům a službám. Budujeme pozitivní vztahy s veřejností.

Vybrané reference:
3M Česko
Direct Alpine
IKEA ČR, SR
Pfizer
ŠMÍDL
Bosch (Dakon, Junkers)
FEI Company
HARTMANN-RICO
Jaguar Cars.

Produkty
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.


Firemní články
Bezplatná marketingová konzultace PR služeb

Bezplatná marketingová konzultace PR služeb

Nabízíme časově omezenou možnost bezplatné 60 minutové marketingové konzultace, jak budovat image vaší společnosti či produktů v médiích pomocí PR technik (rozhovory, sloupky, články, tiskové zprávy a konference, příspěvky v rádiu, televizi). Určeno pro společnosti o 20 zaměstnancích a výše. Konkrétní termín je nutné sjednat předem.