IPSOS s.r.o.


Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, Praha 1 110 00
Telefon: +420 226 513 111

Výzkum trhu na přání klienta, marketingové poradenství:
- analýza interních firemních informací
- analýza informací z výzkumu trhu
- SWOT analýza
- vytvoření marketingové strategie
- akcelerace lidského firemního potenciálu
- kontrola plnění stanovených cílů
- detailní otestování před uvedením na trh
- otestování návrhů před dokončením finálního designu.

IČ: 26738902
DIČ: CZ26738902
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 101 - 500 zaměstnanců
Obrat: 500 mil. až 1 mld. Kč
Kontaktní osoba: Lenka Šilerová

Telefon:
+420 226 513 111
+420 226 513 111

Email:
czoffice@ipsos.com

Web:


Kontaktní osoby:
Lenka Šilerová
funkce: Account Director
tel: +420 224 931 351, +420 602 582 042
email: lenka.silerova@ipsos.com


GPS: 50°3′21.45″ N, 14°32′6.41″ E

QR kód firmy IPSOS s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.