STUDIO W Hana TYCOVA - v slovenčineSTUDIO W Hana TYCOVA - EnglishSTUDIO W Hana TYCOVA - DeutschSTUDIO W Hana TYCOVA - polskiSTUDIO W Hana TYCOVA - in italianoSTUDIO W Hana TYCOVA - en espanola

STUDIO W
Hana TYCOVÁ

Profesní vzdělávání, školení dospělých v oborech:
- marketing, obchodní dovednosti
- organizační management
- rozvoj osobnosti
- ekonomický management, manažerské účetnictví
- řízení nákupu a zásobování, logistika
- zahraniční obchod, celní zákon, celní doklady, celní deklarace
- obchodní právo
- personalistika
- pracovní právo.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

STUDIO W
Hana TYCOVÁ

Pod Klaudiánkou 8
Praha 4
147 00


IČ: 11218631


DIČ: CZ6355130375
Okres: Praha-město
Právní forma podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 10 000 tis. - 50 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Olga Pittermannová


Telefon:

+420 261 212 833

+420 261 212 808
+420 606 610 126


Email:

email


Web:

www.studiow.cz


Fax:

+420 261 212 808


Další produkty a služby
  • jazykové kurzy pro firmy, speciální kurzy pro firmy, večerní kurzy pro firmy, přednášky pro zaměstnance, vzdělávání dospělých
Setkání a školení pro personalisty a management - osvědčené i nové formáty

Setkání a školení pro personalisty a management - osvědčené i nové formáty

Personální řízení se stále vyvíjí. Personalisté i management firem by měli umět na tyto změny operativně...

Vzdělávání zaměstnanců napříč všemi obory pomocí efektivních kurzů

Vzdělávání zaměstnanců napříč všemi obory pomocí efektivních kurzů

Kvalita firmy se odvíjí především od kvality zaměstnanců, kteří v ní pracují. Je proto velmi důležité...

Náklady pod kontrolou: Rozúčtování tepla a vody provádí firma BYTTHERM

Náklady pod kontrolou: Rozúčtování tepla a vody provádí firma BYTTHERM

Komplexní služby v oblasti regulace, měření a rozúčtování nákladů na vytápění, teplou užitkovou a studenou...

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu...