BARTOSH, s.r.o. - v slovenčineBARTOSH, s.r.o. - EnglishBARTOSH, s.r.o. - DeutschBARTOSH, s.r.o. - polskiBARTOSH, s.r.o. - in italianoBARTOSH, s.r.o. - en espanola

BARTOSH, s.r.o.

Polepy vozidel provádíme klasickým výřezem z folie (texty, loga, jednoduché obrázky), ale také fóliemi s tištěnými motivy

Tisk

Razítka

Reklamní předměty

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

BARTOSH, s.r.o.
Masarykova 9
Polička - Město
572 01


IČ: 26010615


DIČ: CZ26010615
Okres: Svitavy
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: do 5 000 tis. Kč


Telefon:

+420 602 540 089

+420 725 086 688


Email:

email


Web:

www.bartosh.cz


Další produkty a služby
  • expresní výroba razítek, datumová razítka, razítka s texty, sestavovací razítka, razítkové barvy, podušky pro razítka
  • promo dárky, usb flash disky, soutěžní a sponzorské předměty, reklamní hodiny s budíkem, čepice a trička s logem, reklamní kreslicí potřeby
  • výroba tištěné reklamy, příprava internetové reklamy, výroba rádiové reklamy, výroba velkoplošné reklamy, výroba televizní reklamy
  • ofsetový tisk, digitální tisk, polygrafická výroba, tisk katalogu, tisk novin a časopisů, tisk etiket, tiskárna
Co je to sublimační tisk a jaké jsou výhody sublimace?

Co je to sublimační tisk a jaké jsou výhody sublimace?

Sublimace, tedy konkrétně sublimační tisk, je velmi zajímavým a efektivním způsobem pro potisk textilu...

Světelná reklama na míru od Westiform

Světelná reklama na míru od Westiform

Nechte si vytvořit světelnou reklamu pro svou firmu či společnost. S návrhem i realizací vám pomůže naše...

E-shop Vánoční ozdoby, DUV – družstvo: tradiční skleněné ručně vyráběné ozdoby

E-shop Vánoční ozdoby, DUV – družstvo: tradiční skleněné ručně vyráběné ozdoby

Vánoce se rychle blíží. Kromě společně stráveného příjemného času, dárků a lahodných dobrot k nim patří také...

Prezentační systémy a praktické stojany vám pomohou v propagaci firmy

Prezentační systémy a praktické stojany vám pomohou v propagaci firmy

Co je základem úspěchu každé firmy? No přece její propagace. Správné představení nového produktu...