AMASIA EXPO s.r.o.
Výzkumy efektivnosti veletržního a výstavního působení.
Česká marketingová výzkumná agentura orientovaná na komunikační segment veletrhů a výstav
- audity veletržních a výstavních dat
- celkové trendové analýzy českého veletržního a výstavního trhu
AMASIA EXPO je z pověření SOVA ČR při Hospodářské komoře ČR jednou ze dvou agentur na území republiky, která audituje veletržní a výstavní data. Její auditorské protokoly respektuje CENTREX Budapešť, UFI Paříž
AMASIA EXPO je sféře veletržního a výstavního segmentu marketingových komunikací známa svou dlouholetou aktivitou v reprezentativních výzkumech názorů návštěvníků a vystavovatelů na výstavách a veletrzích v ČR a SR. Pro tento typ výzkumů si v průběhu let vytvořila vlastní know how, jehož prostřednictvím zkoumá a oceňuje efektivnost těchto komunikačních aktivit.
VE VÝZKUMECH NÁZORŮ NÁVŠTĚVNÍKŮ TAK NAPŘÍKLAD ZKOUMÁ :
- motivaci návštěvníků k výstavám a veletrhům
- cíle návštěvy a míry jejich naplnění
- informační zdroje o výstavě
- návštěvnickou věrnost k danému titulu
- ochotu k opakované návštěvě v příštím roce
- formou známkování hodnotí různé stránky akce i práce organizátora
- analyzuje profesionalitu návštěvníka ve vztahu k nomenklatuře akce
- sleduje obchodní chování návštěvníků a jeho úspěšnost
- analyzuje sociodemografickou strukturu návštěvnosti atd.
- na přání klienta sleduje řadu dalších otázek, které přispívají k lepšímu poznání návštěvnické veřejnosti
VE VÝZKUMECH NÁZORŮ VYSTAVOVATELŮ NAPŘÍKLAD ZKOUMÁ :
- motivaci vystavovatelů k účasti na daném výstavním či veletržním titulu
- cíle účasti a míry jejich naplnění
- informační zdroje o výstavě
- vystavovatelskou věrnost k danému titulu
- ochotu k opakované vystavovatelské účasti v příštím roce
- formou známkování hodnotí různé stránky akce i práce organizátora
- analyzuje sociodemografickou strukturu zástupců vystavovatelů atd.
- na přání klienta sleduje řadu dalších otázek, které přispívají k lepšímu poznání vystavovatelské veřejnosti