ADVERTI CZ s.r.o. - v slovenčineADVERTI CZ s.r.o. - EnglishADVERTI CZ s.r.o. - DeutschADVERTI CZ s.r.o. - polskiADVERTI CZ s.r.o. - in italianoADVERTI CZ s.r.o. - en espanola

ADVERTI CZ s.r.o.

Služby:
- marketingové
- manažerské
- katalogizace produktů
- PR elektronické a tištěné materiály
- DTP studio
- webdesign studio.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

ADVERTI CZ s.r.o.
Kravařská 9
Ostrava-Mariánské Hory
709 00


IČ: 26823047


DIČ: CZ26823047
Okres: Ostrava-město
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 000 tis. - 10 000 tis. Kč


Telefon:

+420 596 134 694


Email:

email


Web:

www.adverti.cz


Fax:

+420 596 134 693


Další produkty a služby
  • tvorba webových prezentací, tvorba webových stránek, tvorba e-shopů, webdesign, správa redakčních systémů
  • zlepšování výkonnosti organizací, motivace zaměstnanců, manažerské koučování, manažerské řízení firem, strategický management
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • počítačové přípravy, digitalizace obrazových předloh, grafické práce, pc platforma, elektronická data
Moderní štočky pro flexotisk s technologií FULL HD  Flexo

Moderní štočky pro flexotisk s technologií FULL HD Flexo

První,co každý konečný spotřebitel vidí, je obal. Nejen motivy, barvy a texty jsou nezbytnými prvky pro...

Výroba reklamy, grafika, vydavatelská činnost, digitální tisk a mnoho dalšího - to jsou služby společnosti Repronis

Výroba reklamy, grafika, vydavatelská činnost, digitální tisk a mnoho dalšího - to jsou služby společnosti Repronis

S tímto úzce souvisí tedy také jejich činnost v oblasti reklamy a polygrafie. Získané mnohaleté zkušenosti...

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

Touha vyzkoušet něco nového, dlouhodobá únava, změny na trzích a desítky dalších důvodů vedou dnešní...

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Jak ale získat veškerý přehled o těchto obchodnících? Jak se mezi nimi vyznat a ještě hůře, jak je vlastně...

Mohlo by vás zajímat