Služby pro Společenství vlastníků jednotek
- účetnictví SVJ ( společenství vlastníků bytových jednotek)
- správa bytových domů, údržba bytového fondu
- rekonstrukce, revitalizace bytových domů, panelových domů (paneláků) - zajištění částečné a celkové regenerace domu, posouzení technického stavu, zajištění projektové dokumentace, dotace, úvěr, záruky (bez zástavy)
Působnost firmy hlavně Pardubický a Královéhradecký kraj,
hlavně v městech: Pardubice, Chrudim, Přelouč, Čáslav, Heřmanův Městec, Skuteč, Hlinsko, Vysoké Mýto, Choceň, Holice, Hradec Králové, ...
Zpracování účetnictví pro SVJ
- Vedení účetnictví v plném rozsahu dle zákona 563/91 sb. o účetnictví.
- Jeho analytické členění dle Vaší potřeby.
- Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky, výkazy hospodaření včetně přílohových dokladů.
- Roční vyúčtování zálohových plateb (energie, voda, teplo...)
- Majetková evidence SVJ
- Měsíční či čtvrtletní předání výsledků hospodaření
- Zpracování podkladů SIPO - internetová technologie
- Daně z nemovitostí, daně z příjmů, právnických a fyzických osob
- Účetní, ekonomické a daňové poradenství
- měsíční informace o Vašem hospodaření, přehledy neplatičů, (rozvaha, výsledovka, saldo, atd.)
- Vedení evidence o příjmech a nákladech vynaložených na opravu a údržbu
- Poradenství v oblasti minimalizace rizik investičních záměrů
- Poradenství a jiné služby na spec. přání dle dohody
- Evidence nájmu a úhrad za služby spojené s bydlením a příspěvků do fondu oprav, včetně upomínek neplatičům a přípravy pro právní vymáhání nedoplatků
Správa domu
Centrum bytové správy vykonává služby pro společenství vlastníků.
- komplexní služby pro vlastníky domů
- převzetí odpovědnosti za ekonomickou a technickou agendu domu
- bez přístupu k účtu a penězům SVJ
- sledování tvorby a čerpání fondu oprav, případně průběh čerpání úvěrů
- komplexní servis pro vaše klienty s individuální dohodou dle potřeb klienta
- v případě potřeby nezbytná organizační příloha
- zajišťování pravidelných předepsaných revizí a pasporty Vašeho domu
- plánování oprav a údržby z hlediska potřeb stavu domu a akumulace peněžních prostředků
- uzavírání smluv s dodavateli (např. dodávku energie, vody, tepla, atd.)
- ostatní služby pro potřeby společenství bytových jednotek
- Zajišťování oprav a investičních akcí
- Plánování budoucích oprav - včetně plánování finančních prostředků
- Zajišťování právních služeb pro potřeby klienta
- Příjem, řešení a evidence připomínek organizačně správních činností v kanceláři správce či přímo u klienta (dle potřeb)
- Zajišťování schůzí shromáždění (dle zákona 1 ročně)
- Konzultace a poradenství v oblasti bydlení
Zajišťování drobných oprav a revizí
- Pro řešení oprav a mimořádných událostí máme zřízen 24 hodinový nepřetržitý dispečink, který je v provozu 7 dní v týdnu včetně svátky. Tel. 775 674 057
- Na tomto čísle lze ohlašovat poruchy ve společných částech domu, ale také poruchy u samotných majitelů bytových jednotek.
- Pracovníci on-line linky zajistí příslušného opraváře a zpětně kontaktují volajícího.
- Technický úsek poskytuje správu, komplexní servis především v oblastech, kde je potřebná znalost stavebních zákonů a vyhlášek.
- Zajišťování předepsaných revizí technických zařízení a instalací, požárně preventivní činnosti.