KOBI TRADE, s.r.o. - v slovenčineKOBI TRADE, s.r.o. - EnglishKOBI TRADE, s.r.o. - DeutschKOBI TRADE, s.r.o. - polskiKOBI TRADE, s.r.o. - in italianoKOBI TRADE, s.r.o. - en espanola

KOBI TRADE, s.r.o.

Divize PRINT - renovace tonerových a inkoustových kazet:
- prodej - spotřební materiál.
Divize ART - reklamní předměty:
- potisk
- návrh logotypu
- vizitky, letáky, firemní tiskoviny.
Náhradní plnění.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

KOBI TRADE, s.r.o.
Českobratrská 2227/7
Ostrava-Moravská Ostrava
702 00


IČ: 26875802


DIČ: CZ26875802
Okres: Ostrava-město
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: neudáno


Telefon:

+420 774 277 544

+420 596 240 417


Email:

email

email


Další produkty a služby
  • městské otočné hodiny, samolepicí bločky s potiskem, reklamní magnety, reklamní pera a propisovačky
  • výroba tištěné reklamy, příprava internetové reklamy, výroba rádiové reklamy, výroba velkoplošné reklamy, výroba televizní reklamy
  • digitální tisk, barevný tisk, černobílý tisk, sítotisk, tisk pracovních dokumentů, potisk textilu, kopírovací služby, velkoformátový tisk
  • bílé magnetické tabule, korkové a samolepicí nástěnky, bloky pro flipcharty
Technologie zhotovení nápisů, světelné i nesvětelné nápisy

Technologie zhotovení nápisů, světelné i nesvětelné nápisy

Od začátku až do konce s vámi budou úzce spolupracovat, aby našli nejlepší řešení pro individuální přání...

Pořiďte reklamní vánoční předměty s předstihem

Pořiďte reklamní vánoční předměty s předstihem

Tápete každý rok, co pořídit vašim zaměstnancům nebo obchodním partnerům k Vánocům? Vyřešte letos tento...

Profesionální výroba maskotů všech tvarů, barev i velikostí

Profesionální výroba maskotů všech tvarů, barev i velikostí

Maskot je ve své podstatě reklamní kostým, který by měl kvalitně reprezentovat svou firmu. Výroba maskotů by...

Prezentační systémy a praktické stojany vám pomohou v propagaci firmy

Prezentační systémy a praktické stojany vám pomohou v propagaci firmy

Co je základem úspěchu každé firmy? No přece její propagace. Správné představení nového produktu...