INT, s.r.o.


Vlhká 25, Brno 602 00
Provozovatel informačního serveru www.interier.com, www.slovinterier.sk a mezinárodního nábytkového portálu www.first-furniture.com
Internetový magazín: www.zivotnistyl.cz
(bydlení a životní styl).
Internetová řešení, aplikace, návrh, zpracování, instalace:
-internetové stránky pro firmy - více
než 1000 referencí, zakázkový software
(SW)
-obchod na internetu (e-bussines), SEO
-marketingové systémy, stimulující
prodej
-informační systémy pro interiéry a
domácnosti:
-nábytek, elektro (osvětlení,
elektrické spotřebiče)
-okna, dveře, podlahy
-starožitnosti
-textil
-zabezpečení, hlídací služby
-voda, topení, plyn
-kuchyně
-koupelny.
Služby:
-průzkum trhu v oblasti zařizování
interiérů (marketing)
-internetové poradenství
-specializovaný prodejní software,
vhodné pro drobný maloobchod
-manažerské konzultační služby pro
drobné a střední podnikání.

Produkty
  • vývoj software, výpočetní technika, softwarové produkty, informační systém, webové aplikace, www stránky
  • návrhy webových stránek, tvorba webů, optimalizace pro vyhledávače, zpracování webové prezentace
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média


Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie