4JAN Public Relations, s.r.o.


Varšavská 40, Praha 2 - Vinohrady 120 00
Telefon: +420 603 820 382

4JAN - public relations a komunikace

Komplexní služby public relations:
- tvorba strategie komunikace
- zpracování a umístění tiskových materiálů v médiích
- krizové komunikace.
Zajištění komunikace s určenou cílovou skupinou s důrazem na sdělovací prostředky.
Zkušenost a dokonalá znalost prostředí v médiích.
Spolupráce s grafickými a reklamními agenturami v Praze a Ostravě - nabídka public relations v rámci celkové komunikační strategie, doprovodné služby.
Agenturu 4Jan založili v roce 1997 bývalí redaktoři ekonomické redakce MF Dnes.

Komunikační strategie a tvorba image:
- analýza image firmy
- hodnocení mediálních příležitostí a hrozeb
- informace o mediálním trhu
- analýzy konkurence
- stanovení cílových skupin
- tvorba komunikační strategie
- hodnocení úspěšnosti
- odborné konzultace.

Vztahy s médii:
- tisková zpráva
- tisková konference
- průběžná mediální prezentace
- řízené PR kampaně
- neformální setkání s novináři
- akce pro novináře
- media lobbing.

IČ: 27412083
DIČ: CZ27412083
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč

Telefon:
+420 603 820 382

Fax:
+420 222 242 408

Email:
jana.barcakova@4jan.cz

Web:


GPS: 50°4′25.21″ N, 14°26′17.92″ E

QR kód firmy 4JAN Public Relations, s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.