Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Maddeo CZ s.r.o.

Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Měření spotřeby tepla lze dle vyhlášky měřit třemi způsoby, a to indikátory – měřiči tepla, které se instalují na radiátory, teplotními senzory instalovanými na zeď, kalorimetry s montáží na potrubí. Pražská společnost Maddeo CZ dodává a montuje nejen velmi přesné vodoměry, ale i spolehlivé měřiče tepla, kalorimetry s možností dálkových odečtů.

EUROBERN s.r.o.


Staré Město 1019, Třinec 739 61
Telefon: +420 774 717 770

Zprostředkování obchodu a služeb.
Telemarketing spotřebního zboží pro domácnost.

Informace o subjektu nelze ověřit.
IČ: 27773850
DIČ: CZ27773850
Okres: Frýdek-Místek
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: David Haratík

Telefon:
+420 774 717 770

Kontaktní osoby:
David Haratík
funkce: jednatel

Miroslav Dorda
tel: +420 774 717 770


GPS: 49°40′6.35″ N, 18°39′44.53″ E

QR kód firmy EUROBERN s.r.o.

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě

Laserové navařování a kalení - revoluční řešení pro obnovu a zvýšení životnosti materiálů a součástí.

Laserové navařování a kalení - revoluční řešení pro obnovu a zvýšení životnosti materiálů a součástí




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.