Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Markéta Liprtová

Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Spodní prádlo je neodmyslitelnou součástí každého šatníku. Nejen že ovlivňuje, jak se cítíme, ale také jak vypadáme. Proto je důležité vybírat spodní prádlo, které nám padne, sluší a zároveň je pohodlné a kvalitní. A právě to vám nabízí firma Markéta Liprtová - Oh la-la Spodní prádlo, která již od roku 2009 provozuje internetový obchod a kamennou prodejnu v Rakovníku. Specializuje se na prodej spodního prádla, plavek, korzetů, nočního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti.

Data Collect s.r.o.


Geologická 575/2, Praha 5 152 00
Telefon: +420 731 403 556

Data Collect - Specialista na internetový a telefonický sběr dat (online výzkumy, internetový panel, online komunity, vlastní CATI studio, data processing).

IČ: 27242480
DIČ: CZ27242480
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 10 mil. až 30 mil. Kč
Kontaktní osoba: Michal Ševera

Telefon:
+420 731 403 556
+420 225 020 010

Fax:
+420 225 020 011

Email:
rfq@datacollect.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Michal Ševera
tel: +420 225 020 010
email: info@datacollect.cz


GPS: 50°2′0.71″ N, 14°23′11.9″ E

QR kód firmy Data Collect s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.