AGE COM, a.s. - v slovenčineAGE COM, a.s. - EnglishAGE COM, a.s. - DeutschAGE COM, a.s. - polskiAGE COM, a.s. - in italianoAGE COM, a.s. - en espanola

AGE COM, a.s.

Marketingový audit

Propagace

Krizový management

Semináře

- zřizování firemních školek

- elektronická komunikace ve státní sféře a zdravotnictví

- operační program Podnikání a inovace

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

AGE COM, a.s.
Václavské náměstí 808/66
Praha 1
110 00


IČ: 27125556


DIČ: CZ27125556
Okres: Praha-město
Právní forma akciová společnost
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 000 tis. - 10 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Martin Grmela


Telefon:

+420 224 946 415


Email:

email


Web:

age-com.cz


Fax:

+420 224 947 795


Další produkty a služby
  • zlepšování výkonnosti organizací, motivace zaměstnanců, manažerské koučování, manažerské řízení firem, strategický management
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média
  • speciální vzdělávací kurzy, teambuildingové školení, školení obsluhy strojů, workshopy a motivační kurzy
Děláte maximum pro vysokou odbornost a bezpečnost práce vašich zaměstnanců?

Děláte maximum pro vysokou odbornost a bezpečnost práce vašich zaměstnanců?

Bezpečnost při práci je samozřejmě třeba pečlivě dodržovat nejen v náročných provozech. Ne vždy však mají...

Kompostovatelné jednorázové nádobí výrazně šetří životní prostředí

Kompostovatelné jednorázové nádobí výrazně šetří životní prostředí

Každý den se po světě koná nespočet oslav, večírků, rautů a zkrátka akcí, kde se ve velkém používají...

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

Touha vyzkoušet něco nového, dlouhodobá únava, změny na trzích a desítky dalších důvodů vedou dnešní...

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Jak ale získat veškerý přehled o těchto obchodnících? Jak se mezi nimi vyznat a ještě hůře, jak je vlastně...

Mohlo by vás zajímat