Betonové, epoxidové a polyuretanové podlahy, sanace betonu

PODLAHOVÉ SYSTÉMY – LIBEREC

Betonové, epoxidové a polyuretanové podlahy, sanace betonu

Specializujeme se na pokládku všech typů betonových podlah. Nabízíme epoxidové a polyuretanové podlahy se speciální povrchovou úpravou s vysokou odolností. Provádíme sanaci betonových podlah a svislých konstrukcí, frézování výškových rozdílů a čištění betonových ploch.

Gallup Organization Česká republika, s.r.o. v likvidaci


Štětkova 1638/18, Praha 140 00
Telefon: +420 224 232 244

Marketing
- výzkum trhu a veřejného mínění

Živnost subjektu byla ukončena.
IČ: 25657992
DIČ: CZ25657992
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno

Telefon:
+420 224 232 244

Fax:
+420 224 233 754

Email:
gallup@gallup.cz

GPS: 50°3′35.78″ N, 14°25′48.58″ E

QR kód firmy Gallup Organization Česká republika, s.r.o. v likvidaci

Tradiční ruční výroba pečiva, chleba a slané pečivo.
Ruční výroba dortů, zákusku, chlebíčku ale i pečiva od Cukrářství a pekařství JAROLÍMEK s.r.o..

Molekulární biologie a genetika. Nabízíme cenově dostupné sekvenace DNA.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.