Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Reklamní potisk, s.r.o.

Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Spojte příjemné s užitečným - nechejte si u společnosti Reklamní potisk, s.r.o. potisknout reklamní a dárkové předměty s logem Vaší firmy, které nejenom, že budou skvěle prezentovat, ale zároveň potěší nejednoho klienta, ale i spolupracovníky či pracovní partnery.

Gordica Communication, s.r.o.


Na Bojišti 2, Praha 2 120 00
Telefon: +420 603 106 639

Služby:
- komunikační agentura
- marketingová komunikace
- reklamní kampaně
- grafické práce
- výzkum trhu

IČ: 26732785
DIČ: CZ26732785
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč

Telefon:
+420 603 106 639

Email:
pavel.cerny@gordica.cz

Web:


GPS: 50°4′22.66″ N, 14°25′38.89″ E

QR kód firmy Gordica Communication, s.r.o.

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde


Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě

Molekulární biologie a genetika. Nabízíme cenově dostupné sekvenace DNA.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.