UCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - v slovenčineUCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - EnglishUCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - DeutschUCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - polskiUCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - in italianoUCETNICTVI SUMAVA s.r.o. - en espanola

ÚČETNICTVÍ ŠUMAVA s.r.o.

Daňové poradenství
- zpracování daňových přiznání
Ekonomické poradenství
- finanční poradenství v oblasti cash
- flow
Účetní poradenství
- vedení účetnictví
- daňova evidence
- komplexní zpracování mezd a personalistiky

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

ÚČETNICTVÍ ŠUMAVA s.r.o.
Stupkova 769
Sušice II
342 01


IČ: 26364247


DIČ: CZ26364247
Okres: Klatovy
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 000 tis. - 10 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: p. Kolářová Jaroslava


Telefon:

+420 376 523 515


Email:

email

email


Web:

www.ucetnictvi-sumava.cz


Fax:

+420 376 523 515


Další produkty a služby
  • podvojné účetnictví, účetní doklady, daňová evidence, daně a výkazy, výpočet mzdy, realizace auditů
Vývoj účetního a mzdového softwaru

Vývoj účetního a mzdového softwaru

Účetnictví je proces, který vyžaduje profesionalitu, zkušenosti a software, díky kterému bude pro každého...

Vedení účetnictví pro firmy i živnostníky včetně mzdové agendy

Vedení účetnictví pro firmy i živnostníky včetně mzdové agendy

Účetnictví dokáže podnikatelům pořádně zamotat hlavu. Následně to dopadá tak, že se více musí věnovat těmto...

Potřebujete firmu na zpracování vašeho účetnictví? Fyzické, ale i právnické osoby se mohou v každé oblasti vedení účetnictví spolehnout na firmu D&D International, s.r.o.

Potřebujete firmu na zpracování vašeho účetnictví? Fyzické, ale i právnické osoby se mohou v každé oblasti vedení účetnictví spolehnout na firmu D&D International, s.r.o.

Hlavní činností firmy je vedení účetnictví malým a středním firmám. Působí převážně v Praze a jejím okolí...

Vedení účetnictví budete mít v Ostravě pod kontrolou

Vedení účetnictví budete mít v Ostravě pod kontrolou

Pokud jste si doposud vedli účetnictví sami, jistě víte, jak mnoho času a starostí taková správa a vedení...