Pokrývačské a klempířské práce, pokládka střešní krytiny, oplechování střech

TOM střechy

Pokrývačské a klempířské práce, pokládka střešní krytiny, oplechování střech

Kompletní výstavbu nové střechy od zhotovení a instalace střešní konstrukce přes pokládku vybrané střešní krytiny až po klempířské práce, tzn. oplechování, montáž okapového systému, střešních bezpečnostních prvků, hromosvodu, nabízí firma TOM střechy ze Zlínského kraje.

Martin Hroš


Lesní 708, Bílovice nad Svitavou 664 01

Marketing
- konzultace
- poradenství

Informace o subjektu nelze ověřit.
IČ: 63376458
DIČ: CZ6702210207
Okres: Brno-venkov
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč

Fax:
+420 585 223 376

Web:


GPS: 49°15′2.48″ N, 16°39′58.25″ E

QR kód firmy Martin Hroš

Penzion Moravský sommelier ve Valticích - cykloturistika, výlety na jižní Moravě.
Příjemné ubytování ve Valticích, komfortní pokoje, vinný sklep, snídaně a večeře na terase.

Fotovoltaické panely, solární technologie, solární projekty, inovace, servis, logistika.

Fotovoltaické panely, solární technologie, solární projekty, inovace, servis, logistika




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.