Věra Šmakalová


Klabalská II 5480, Zlín 760 01

Vedení

- účetnictví

- daňová evidence

- mzdové agendy včetně zpracování výkazů pro OSSZ a zdravotní pojišťovny

IČ: 42339073
DIČ:
Okres: Zlín
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: nad 100 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Věra Šmakalová

Další produkty a služby
  • služby účetního, finanční poradenství, daňová evidence, ověřování pohledávek, auditorské služby, kontrola hospodaření, vedení financí


Související články
Komplexní ekonomické a účetní služby
Komplexní ekonomické a účetní služby

Hledáte partnera v oblasti zpracování účetnictví? Potřebujete poradit se zpracováním mezd nebo na to zkrátka nemáte čas ani lidi, kteří by tuto službu vykonali? Pak se obraťte právě na naši firmu, která nabízí komplexní řešení těchto problémů.


Certifikovaní specialisté na audity pro města, obce i podnikatelské subjekty
Certifikovaní specialisté na audity pro města, obce i podnikatelské subjekty

Auditorská činnost má za úkol přezkoumat hospodaření subjektů dle právních předpisů a provádí jí auditor statutární nebo auditorská společnost. A auditorskou činností včetně služeb v oblasti účetnictví a daní se zabývá také společnost O-CONSULT s.r.o., která sídlí v Liberci.


Daňové poradenství, vedení účetnictví, mzdová agenda Brno
Daňové poradenství, vedení účetnictví, mzdová agenda Brno

Všude samá čísla, tabulky, mzdy, vedení účetnictví zkrátka pro některé z nás horor. Pro jiné je to zábava a proto velice rádi zpracujeme Vaše účetnictví se všemi podklady. Zajistíme veškeré náležitosti, odborně poradíme a vše zařídíme i s institucemi.


Externí vedení účetnictví, mzdové a daňové evidence se zárukou
Externí vedení účetnictví, mzdové a daňové evidence se zárukou

Vedení účetnictví sebou přináší množství důležitých informací, položek, stresu a povinností a výsledek musí být bez jediné chyby. Jak to všechno zařídit a zároveň mít čas na práci, vedení firmy i rodinu? Externí vedení účetnictví, mzdové a daňové evidence se zárukou vám zajistí Účetnictví Praha s.r.o.