LIJA a.s. - v slovenčineLIJA a.s. - EnglishLIJA a.s. - DeutschLIJA a.s. - polskiLIJA a.s. - in italianoLIJA a.s. - en espanola

LIJA a.s.

Velkoobchod, prodej, import:
- hutní materiál, neželezné kovy
- hliníkové plechy
- hliníkozinkové slitiny
- výrobky z neželezných kovů
- střešní krytina
- elektrolytický zinek
- barevné kovy a jejich polotovary.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

LIJA a.s.
U Staré pošty 54
Frýdek-Místek
738 01


IČ: 47985640


DIČ: CZ47985640
Okres: Frýdek-Místek
Právní forma akciová společnost
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: nad 100 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Martin Machura


Telefon:

+420 558 437 461

+420 558 437 462
+420 558 437 463


Email:

email


Web:

www.lija.cz


Fax:

+420 558 437 464


Další produkty a služby
  • slévárenské odlitky, barevné kovy, ocel a nerez, speciální slitiny, legované materiály, přesné lití
  • kovové hroty, kované tyče pro zábradlí, kovová madla, kovové válcované pruty, kovové sloupky

Katalog firem

Hutní materiál
Import, Maloobchod, Velkoobchod
, Kovové polotovary
Import, Maloobchod, Velkoobchod
Nerezové trubky, plechy, tyče a příslušenství od společnosti ITALINOX

Nerezové trubky, plechy, tyče a příslušenství od společnosti ITALINOX

Široký sortiment nerezového materiálu nabízí společnost ITALINOX, s.r.o. a to již od roku 1992...

Tenkostěnné profily a ocelové svařované trubky od výrobce světové úrovně

Tenkostěnné profily a ocelové svařované trubky od výrobce světové úrovně

Ocelové trubky svařované pro rozvody plynu i vody, trubky pro požární rozvody, lešenářské trubky...

Výroba strojů pro oblast klempířství, zámečnictví a jiné údržbářské dílny

Výroba strojů pro oblast klempířství, zámečnictví a jiné údržbářské dílny

Vlastní konstrukční návrhy pomáhají ve firmě Libor Brom – Mostr, vytvářet a produkovat originální komponenty...

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Firma se snaží vyhovět i zákazníkům, kteří ještě nemají úplně konkrétní představu o daném produktu a proto...