Martin Studecký


Fráni Šrámka 609/3, Most 434 01

Výroba:
-videoklipy
-reklamy
-reklamní filmy

IČ: 66685508
DIČ: CZ7405222792
Okres: Most
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 5 000 tis. Kč

Další produkty a služby
  • videostudia a videopořady, videozáznamy na zakázku, střihová pracoviště, natáčení filmů, dabování filmů
  • výroba tištěné reklamy, tvorba internetové reklamy, výroba rádiové reklamy, výroba velkoplošné reklamy, výroba propagačních materiálů


Související články
Corporate design – návrhy logotypů a firemních tiskovin
Corporate design – návrhy logotypů a firemních tiskovin

Nejen produkty a služby dělají firmu úspěšnou, ale také prostředky prezentace jako loga, vizitky, etikety, letáky a podobně. A jedině kvalitními návrhy a zpracováním dosáhnete touženého výsledku a úspěchu. Pokud chcete vsadit na originalitu, jedinečnost a kvalitu, tak to a mnohem více vám poskytne Marek Macháček s kanceláří ve Zlíně.


Navigační systémy na sloupech veřejného osvětlení od PUBLICITARIA Praha
Navigační systémy na sloupech veřejného osvětlení od PUBLICITARIA Praha

Společnost Publicitaria Praha nabízí už 25 let svým klientům možnost vytvoření navigačních systémů na sloupech veřejného osvětlení v celé řadě měst a obcí v České republice. I v době GPS navigace tato služba neztratila na svém významu a je o ni stále zájem.


Potisk triček Praha: Široký sortiment reklamního a sportovního textilu
Potisk triček Praha: Široký sortiment reklamního a sportovního textilu

Firemní trička pro všechny vaše zaměstnance, potisk triček na speciální událost, týmová trička pro váš sportovní tým nebo trika s potiskem pro školní třídy a mnoho dalšího. Tak vypadá část nabídky potisku textilu naší obchodní a reklamní agentury, která byla založena již roku 1990 jako jedna z prvních tiskáren v České republice, zabývající se potiskem trik.


Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha
Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.