Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

STŘECHY VRŇATA & ŽÁČIK s.r.o.

Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

Střešní krytina z prejzy je náročná na řemeslné zpracování, uplatní se hlavně při rekonstrukcích památkově chráněných objektů a historických budov, kde střechy mají různé oblouky a šikminy. Prejzová krytina neboli pálená střešní taška Prejz se pokládá buď do maltového lože nebo na sucho. Technologie pokládky prejzové střechy je neměnná, a tím zaručuje, že historické a památkově chráněné objekty si zachovají svůj původní ráz.

NEW Synergy, s.r.o.


U Kapličky 6, Lahošť 417 25
Telefon: +420 736 759 793

Reklamní a marketingové služby.

IČ: 28740939
DIČ: CZ28740939
Okres: Teplice
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Světla Ellmrichová

Telefon:
+420 736 759 793

Email:
obchod@kolorant.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Světla Ellmrichová
funkce: jednatelka


GPS: 50°37′11.83″ N, 13°45′40.87″ E

QR kód firmy NEW Synergy, s.r.o.

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde






Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.