Václav Kirchner


třída Karla IV. 640/9, Hradec Králové 500 02
Telefon: +420 495 512 725

Reklamní činnost, marketing

Fotografické služby

IČ: 68456204
DIČ: CZ7903123250
Okres: Hradec Králové
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 200 tis. až 500 tis. Kč

Telefon:
+420 495 512 725

Email:
skyaski@yahoo.com

GPS: 50°12′46.62″ N, 15°49′27.59″ E

QR kód firmy Václav Kirchner





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Milan Přikryl

Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Když nám zemře někdo milovaný, bývá to velmi smutné, ale kromě truchlení je nutné vyřešit věci, mezi něž patří i vytvoření důstojného pietního místa. K připomínce milovaných blízkých je velmi vhodné umístit na pomník jejich podobiznu ve formě tradiční porcelánové fotografie. Přečtěte si článek o firmě Milan Přikryl Foto Na Porcelánu, která kromě fotek na pomníky přináší širokou škálu porcelánových výrobků s fotografiemi, a to ve vynikající kvalitě a trvanlivosti.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie