Miroslav Kopecký
Mirkop.cz


Růžová 13, Jablonec nad Nisou 466 01
Jmenuji se Mirek Kopecký a zabývám se analýzou webových stránek, jejich následnou optimalizací a online marketingem. Mým primárním cílem je pomoci web zpřehlednit a zefektivnit jeho výkon s důrazem na návratnost investic. Tvořím přehledné analýzy, testuji web, pomáhám s projektováním a navrhuji změny, které pomohou webu dosáhnout rychleji stanovených cílů. Webovými analýzami, optimalizaci a propagaci webů se věnuji od roku 2003, kdy jsem stál u zrodu prvního z mnoha komerčních projektů, které jsem pomohl vybudovat a připravit na následný exit - všechny tyto projekty dodnes úspěšně fungují Pracuji maximálně účelně. Naučil jsem se neplýtvat - ani časem, ani penězi. Má práce musí být pro klienta vždy maximálně efektivní. Vypracovávám srozumitelné analýzy, které pomohou vybudovat lepší web a odhalí jeho nedostatky Webové stránky, které jsem pomohl vybudovat, dosáhly obratů v řádech desítek milionů Kč a dodnes úspěšně fungují. Mohu nabídnout hmatatelné výsledky podpořené konkrétními realizacemi. Nabízím transparentní a férový přístup

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.