Tomas Harasin ATH INTERNATIONAL - v slovenčineTomas Harasin ATH INTERNATIONAL - EnglishTomas Harasin ATH INTERNATIONAL - DeutschTomas Harasin ATH INTERNATIONAL - polskiTomas Harasin ATH INTERNATIONAL - in italianoTomas Harasin ATH INTERNATIONAL - en espanola

Tomáš Harašin
ATH INTERNATIONAL

specialisté na průmyslové hadice polyuretanové, ocelové, kovové, z PVC, silikonové, teflonové, nerezové, chemicky odolné, vysokoteplotní, odolné proti otěru pro dřevozpracující, nábytkářský, chemický, potravinářská, zemědělský, stavební, strojírenský a jiný průmysl

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

Tomáš Harašin
ATH INTERNATIONAL

Pramenní 7
Odry
742 35


IČ: 03406865


DIČ: CZ9002205839
Okres: Nový Jičín
Právní forma podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Tomáš Harašin


Telefon:

+420 736 439 436

+420 722 787 886


Email:

email

email


Web:

www.hadice-prumyslove.cz/


Další produkty a služby
  • gumové výrobky, těsnicí materiály, technická pryž, gumové těsnicí prvky, těsnění topenářství a instalatérství
  • tyče tvarovky, sloupky a balustrády, mřížové ploty, umělecké zámečnictví, brány a zábradlí
Plechové střechy a prodej střešních krytin Zlín

Plechové střechy a prodej střešních krytin Zlín

Výběr střešních krytin nebývá vždy záležitost jednoduchá, a proto se hodí nejen pestrý výběr...

Výroba kompenzátorů a hadicových připojení s oceněním AAA

Výroba kompenzátorů a hadicových připojení s oceněním AAA

Kvalita hadicových připojení z ušlechtilé oceli a kompenzátorů, které najdou svoje využití především v...

Výroba strojů pro oblast klempířství, zámečnictví a jiné údržbářské dílny

Výroba strojů pro oblast klempířství, zámečnictví a jiné údržbářské dílny

Vlastní konstrukční návrhy pomáhají ve firmě Libor Brom – Mostr, vytvářet a produkovat originální komponenty...

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Firma se snaží vyhovět i zákazníkům, kteří ještě nemají úplně konkrétní představu o daném produktu a proto...