Autentic media, s.r.o. - v slovenčineAutentic media, s.r.o. - EnglishAutentic media, s.r.o. - DeutschAutentic media, s.r.o. - polskiAutentic media, s.r.o. - in italianoAutentic media, s.r.o. - en espanola

Autentic media, s.r.o.

Činnost:
- tvorba obsahu pro sociální sítě, blogy i tradiční média

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

Autentic media, s.r.o.
Topasová 855/2
Praha
153 00


IČ: 04243072


DIČ: CZ04243072
Okres: Praha-město
Právní forma společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: | | ONDŘEJ KUBÍK


Telefon:

+420 724 832 072


Email:

email


Web:

www.autenticmedia.cz


Další produkty a služby
  • PC sestavy, notebooky a netbooky, laptopy a tablety, tiskárny a skenery, monitory a periferie, tonery a cartridge
  • portrétové fotografie, pasové fotografie, skupinové fotografie, svatební fotografie, fotografování dětí, školní fotografování, fotografické sety, zhotovování fotografií, vyvolávání filmů
  • podnikatelské poradenství, manažerské poradenství, tvorba firemní strategie, tvorba kompetenčních modelů, poradenství řízení výkonnosti
  • odborné překlady textů, zkušení překladatelé, konsekutivní i simultánní tlumočení, jazyková odbornost
  • vydávání periodických publikací, vydávání knih, hudební vydavatelství, nakladatelská činnost, vydávání doplňkových publikací
  • instalace softwaru, programovací služby, vývoj software, webové aplikace, www stránky, informační systém, zálohování dat, obnova ztracených dat
Elektronická vstupenka pro ZOO Praha: konec dlouhým frontám i papírovým vstupenkám

Elektronická vstupenka pro ZOO Praha: konec dlouhým frontám i papírovým vstupenkám

Dlouhé fronty a tisíce papírových vstupenek, které skončí v lepším případě v odpadkovém koši...

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

Touha vyzkoušet něco nového, dlouhodobá únava, změny na trzích a desítky dalších důvodů vedou dnešní...

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Jak ale získat veškerý přehled o těchto obchodnících? Jak se mezi nimi vyznat a ještě hůře, jak je vlastně...

Cenná data si musíme chránit, prevence je základ

Cenná data si musíme chránit, prevence je základ

Žijeme v době, kdy mají elektronická data nevyčíslitelnou cenu. Ačkoliv si tento fakt lidé uvědomují stále...