FireMedia digital, s.r.o.


Krakovská 19, Praha 110 00
Telefon: +420 776 881 388

Služby:
- tvorba, vývoj e-shopy, mobilní aplikace
- marketing
- analytika

IČ: 03213161
DIČ: CZ03213161
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: neudáno

Telefon:
+420 776 881 388

Email:
we@pointfm.co

Web:


GPS: 50°4′44.8″ N, 14°25′38.78″ E

QR kód firmy FireMedia digital, s.r.o.

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde






Kontaktujte nás
captcha

Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie