20 let Evropské databanky

20 let informací o firmách a službách

Evropská databanka slaví v tomto roce kulaté jubileum - 20 roků od svého vzniku. Dvacet let v životě člověka je vstupem do dospělosti. V případě firmy je to ale nesmírně dlouhé období a je tedy příležitostí k bilancování. Za období od vzniku Evropské databanky investovali naši klienti do prezentačních a informačních služeb 2 miliardy Kč. Okolnost, že řada z více jak 40 000 firem, které v průběhu dvaceti let využily našich služeb, je našimi klienty již mnoho let, nás vede k přesvědčení, že tyto investice jsou pro firmy výhodně investovanými prostředky.

Panenka Evropská databanka Vznik Evropské databanky se datuje do období krátce po revoluci, kdy se začal celý průmysl dostávat znovu do soukromých rukou a potřeba informací o firmách a službách byla enormní. Komunikační rostředky, které byly v té době k této službě k dispozici, jsou z dnešního pohledu úsměvné. Tehdy ale telefonní linka a katalog znamenaly jedinou možnost tyto informace obdržet.

Evropská databanka vsadila především na telefonní informační linku s číslem 185. Toto telefonní číslo jsme v roce 2000 změnili na nové číslo 14 000. V dalších letech jsme vybudovali moderní, centralizované callcentrum, které se také zabývá unikátními klientskými službami, kdy zpracováváme z vlastních datových zdrojů výpisy a rešerše firem přímo na přání zákazníka. Služeb callcentra Evropské databanky za dobu existence využilo na 20 milionů volajících, kterým jsme poskytli 60 milionů kontaktů na své klienty.

S nástupem internetu do firemní sféry jsme klientům zřídili internetové prezentace na adrese www.edb.cz, které v krátké době dosáhly velmi vysoké obliby. V návštěvnosti našich stránek jsme se velmi brzy začali umísťovat na předních pozicích auditů návštěvnosti a dodnes jsme jednou z nejnavštěvovanějších firemních databází na internetu. Před několika roky jsme rozšířili firemní prezentace na adresách www.poptavka.net a www.nabidka.net o obchodní příležitosti a veřejné zakázky. Tím se naše internetové stránky staly místem, kde uživatel nalézá kompletní informace, které jsou důležité pro jeho obchod. Za dobu provozování internetových prezentací navštívilo 42 milionů unikátních návštěvníků na 200 milionů stránek s firemními prezentacemi nebo obchodními příležitostmi. Pohodář Evropské databanky

Skot Evropské databanky Dalším zásadním krokem, kterým jsme se vydali do budoucna, byla spolupráce se zahraničními partnery v poskytování informací českým firmám a podnikatelům, kteří chtějí svoji činnost rozšířit i mimo Českou republiku, nebo hledají zahraniční obchodní partnery. Internetové prezentace klientů EDB jsme rozšířili o anglické a německé jazykové mutace, které naleznete na adrese www.edb.eu. Firemní prezentace využívají zájemci z celého světa, kteří chtějí navázat spolupráci s českými firmami. Tato spolupráce nabyla na intenzitě po vstupu ČR do Evropské unie a vykazuje trvalý zájem obou stran.

A kde je Evropská databanka dnes, v roce 2011? Žijeme v době, kdy se na nás chrlí další a další novinky, nové možnosti v komunikaci, sociální média, e-business, internet v mobilu, internetová telefonie, geolokace, globalizace a řada dalších pojmů. Evropská databanka vždy přistupovala k novinkám nikoli jako k hrozbě, ale jako k příležitosti a šanci zdokonalit své služby a nabídnout něco nového.


Z tohoto skromného výčtu našich služeb je zřejmé, že jsme posledních 20 let nezaháleli, dvacetiny slavíme ve skvělé kondici a jsme plni odhodlání proměnit veškeré přicházející novinky v maximální přínos pro naše klienty. Obchod uzavřen
Pokud máte zájem o bližší informace, vyplňte tento dotazník
Sdělení: *
Jméno:*
Firma:
IČ:*
Telefon:*
Váš email:*
Okres:*
captcha

Pro vĂ­ce informacĂ­:
  • Volejte za mĂ­stnĂ­ poplatek informaÄŤnĂ­ linku EvropskĂ© databanky na ÄŤĂ­sle 14 000  

  • Volejte zdarma prostĹ™ednictvĂ­m Skype: Stav edbasistent14000  Volejte 14 000

  • Pošlete e-mail