Prezentace v cizích jazycích v katalogu Evropské databanky
Cizojazyčné prezentace firem v katalogu Evropské databanky
Prezentace v cizích jazycích v katalogu Evropské databanky
Cizojazyčné prezentace firem v katalogu Evropské databanky
Prezentace firem v angličtině, němčině i slovenštině
Kromě notoricky známé české verze katalogu a v něm obsažených prezentací firem totiž tyto prezentace vytváříme také v mutacích angličtina, němčina, italština, španělština, polština a slovenština. Vaše společnost a její produkty a služby tak nebudou dohledatelné pouze pro česky mluvící a vyhledávající zákazníky, ale dle vašeho přání také pro cizojazyčný trh. A to zní, uznejte, přinejmenším velmi zajímavě.
PR článek v angličtině nebo němčině? Data o zahraničních firmách? Žádný problém
Nová zahraniční prezentace firem Evropské databanky však neznamená pouze obyčejný cizojazyčný zápis v katalogu firem. Jedná se o zcela novou propracovanou prezentaci v angličtině, němčině, italštině, španělštině, polštině či slovenštině, ke které lze v prakticky libovolném rozsahu vytvářet v daném jazyce PR články, zveřejňovat aktuální cizojazyčné nabídky produktů a služeb formou textové reklamy, stejně jako vytvářet zahraniční PPC kampaně. Je tedy jen a pouze na vás, nakolik rozšířenou zahraniční prezentaci si budete postupně přát vytvořit a kolik v rámci ní budete chtít umístit obsahu, který pro vás bude dlouhodobě pracovat. Dalším bonbonkem je pak poskytování dat o firmách, které kromě českých firem provádíme také u těch zahraničních. Nová zahraniční prezentace firmy tak společně s dalšími reklamními nástroji poskytuje skvělou příležitost pro účinnou propagaci doslova po celém anglicky, německy, italsky, španělsky, polsky a slovensky mluvícím světě.
Poskytování dat o firmách
Nová zahraniční prezentace firem osloví větší části trhu
Hodí se také podotknout, že cizinci vyhledávající ve svém jazyku, nežijí pouze za hranicemi našeho státu, ale často žijí na našem území. Pokud však vyhledávají prostřednictvím vyhledávačů produkty a služby, které aktuálně potřebují, vyhledávají v drtivé většině případů ve svém rodném jazyce. To bylo také jedním z důvodů, proč jsme se v Evropské databance rozhodli zařadit také jazyk slovenština. V Česku dlouhodobě žije a pracuje rozhodně nezanedbatelné množství Slováků, kteří sice bezesporu češtině rozumí a Češi zase v mluvené řeči rozumí jim, ale při vyhledávání na internetu stejně používají slovenské výrazy.
Responzivní design i SEO optimalizace jako součást nové zahraniční prezentace vaší firmy
Při vývoji nové zahraniční prezentace firem Evropské databanky jsme využili letitých zkušeností, které z inzerování v oblasti zahraničního internetu máme. Poučili jsme se z dřívějších nedostatků, doplnili o celou řadu novinek a odstartovali jsme zcela novou éru cizojazyčné propagace našich klientů. Nová zahraniční prezentace firem tak nejen na první pohled vypadá naprosto odlišně, než dříve, ale pochopitelně nechybí její responzivní design pro všechny druhy mobilních zařízení nebo v dnešní době tolik potřebná SEO optimalizace.
Pro více podrobností o nové zahraniční prezentaci vaší firmy neváhejte oslovit našeho specialistu, který Vám rád vysvětlí další podrobnosti. Oslovte zahraniční trh s Evropskou databankou! Nová zahraniční prezentace firmy vám pomůže.
Responzivní design
Více informací naleznete na našich stránkách https://www.edb.cz
FIREMNÍ ČLÁNKY