Činnost společnosti Kleffmann Group – zpracování dat z průzkumů

Jak společnost Kleffmann Group pracuje? Jak získává data po rozsáhlé marketingové analýzy v oblasti zemědělství? A jakým způsobem jsou získaná data dále zpracovávána? Pokud Vás tyto otázky zajímají, tak čtěte dále.


Společnost Kleffmann Group se zabývá marketingovým výzkumem v oblasti zemědělství. Pro své výzkumy využívá vlastní interní databázi kontaktů, jež čítá několik tisíc zemědělských subjektů z různých lokalit České republiky a Slovenska. V průběhu roku provádíme mezi českými i slovenskými zemědělci řadu průzkumů. Tyto průzkumu jsou vesměs dvojího typu: Jedná se buď o tzv. panelové průzkumy, které se uskutečňují každý rok mezi pokud možno stejnými zemědělskými podniky, nebo o jednorázové průzkumy, jež reagují na specifické požadavky a přání zadavatelů. Výsledky našich studií (bezvýhradně to platí u našich panelových studií) jsme poté díky matematicko-statistickým postupům schopni zevšeobecnit na situaci v zemědělském sektoru v celé České republice či na Slovensku. Sběr dat pro naše studie probíhá jak osobně, kdy respondenti vyplňují dotazník s naším tazatelem přímo v terénu, nebo telefonicky z  call centra české pobočky společnosti Kleffmann Group. Předtím však, než se ze získaných informací stanou přehledné tabulky a grafy, procházejí vyplněné dotazníky několika fázemi zpracování.

Prvním krokem je kontrola kompletnosti a správnosti uvedených informací. Pokud některé údaje chybí nebo jsou nejasné, ověřujeme či doplňujeme tyto informace s našimi respondenty již pouze telefonicky. Po kontrole či doplnění dotazníků následuje převedení veškerých údajů zapsaných v dotazníku do elektronické podoby. V této fázi tedy přiřazujeme každé odpovědi pěvně stanovený číselný kód tak, aby byly stejným odpovědím přidělovány stále stejné kódy. V další fázi jsou data vkládána do počítače. Pro vkládání využíváme speciální program, který zobrazuje jednotlivé otázky dotazníku. Do tohoto programu poté odpověď za odpovědí, čili kód za kódem, vkládáme informace ze všech dotazníků. V okamžiku, kdy jsou všechna data v elektronické formě, můžeme postoupit k jejich kalkulaci a vyhodnocení v podobě tabulek. Obě tyto fáze, tj. vkládání dat a jejich vyhodnocení, se odehrávají samozřejmě anonymně. Zpracovávány jsou pouze odpovědi na jednotlivé otázky. Adresa, název podniku či jméno respondenta do počítače vkládány nejsou. Tento postup tak znemožňuje ve výsledcích studie dohledat informace o konkrétním podniku. Díky tomu můžeme garantovat naprostou anonymitu veškerých sdělených informací. Vyplněné dotazníky poté uložíme do našeho archivu a po uplynutí dvou let je skartujeme.

Tímto způsobem ročně provedeme a zpracujeme v České republice a na Slovensku několik tisíc rozhovorů. Cílem našich výzkumných aktivit je poskytovat výrobcům vstupů do zemědělské prvovýroby potřebné podklady pro rozhodování o vývoji produktů, aby tyto produkty nakonec co nejlépe odpovídaly požadavkům zemědělců.

Více informací naleznete na našich stránkách  http://www.kleffmann.cz

Vydáno 10.04.2014
172 Zhlédnutí
Topováno 20.11.2014
FIREMNÍ ČLÁNKY

Tazatelská síť Kleffmann Group

Tazatelská síť Kleffmann Group
Jak funguje marketingový výzkum v terénu? Jak vypadá tazatelská síť Kleffmann Group? Co čekat od takového přivýdělku? Pokud Vás tyto otázky zajímají, tak čtěte dále.

Získejte informace o zemědělských trzích, které jinde nenajdete

Získejte informace o zemědělských trzích, které jinde nenajdete
Máte podnikatelský plán a promýšlíte efektivní marketingovou strategii? Nebojte se investice do podrobné analýzy trhu, která se vám mnohonásobně vrátí. Obraťte se na zkušené profesionály v oblasti průzkumu trhu, kteří vám nejen podají komplexní informace, ale také odborně poradí s budováním úspěšné ...
Kontaktujte nás
WEBOVÁ STRÁNKA Kleffmann Group, s.r.o.
WEBOVÁ STRÁNKA
Kleffmann Group, s.r.o.
kleffmann.cz
Adresa

Adresa

Mezírka 775/1
Brno 602 00

info.cz@kynetec.com
+420 608 873 818


Najdete nás také zde:

ARES
captcha