Hlohovská televízia, s.r.o.


Nám. sv. Michala 3, Hlohovec 920 01
Reklamné a inzertné činnosti
Sprostredkovateľská činnosť
Výroba, požičiavanie, distribúcia videa
Rozmnožovanie nahraných nosičov záznamu zvuku
Rozmnožovanie nahraných nosičov záznamu obrazu
Vydávanie časopisov a iných periodických publikácií
Prenájom strojov a prístrojov bez obsluhujúceho personálu;
Nakladanie s výsledkani tvorivej činnosti so súhlasom autora
Organizovanie kultúrno-zábavných a spoločenských podujatí
Činnosti v oblasti nehnuteľností s vlastným alebo prenajatým majetkom
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod)
Kancelárske a sekretárske služby (vrátane kopírovacích a rozmnožovacích služieb)
Ofsetová tlač
Vydávanie kníh
Vydávanie novín
Fotografické služby

Produkty
  • provoz kabelové televize, regionální vysílání, výroba reklamních filmů, digitální vysílání, služby rozhlasu
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • střihová pracoviště, dabérské studio, dabované filmy, animované filmy, herecké obsazení, multimediální centra
  • zveřejnění dokumentů, služby nakladatelství, vydávání regionálních deníků, tištěná inzerce, nakladatelská činnost


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.