Hlohovská televízia, s.r.o.


Nám. sv. Michala 3, Hlohovec 920 01
Reklamné a inzertné činnosti
Sprostredkovateľská činnosť
Výroba, požičiavanie, distribúcia videa
Rozmnožovanie nahraných nosičov záznamu zvuku
Rozmnožovanie nahraných nosičov záznamu obrazu
Vydávanie časopisov a iných periodických publikácií
Prenájom strojov a prístrojov bez obsluhujúceho personálu;
Nakladanie s výsledkani tvorivej činnosti so súhlasom autora
Organizovanie kultúrno-zábavných a spoločenských podujatí
Činnosti v oblasti nehnuteľností s vlastným alebo prenajatým majetkom
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod)
Kancelárske a sekretárske služby (vrátane kopírovacích a rozmnožovacích služieb)
Ofsetová tlač
Vydávanie kníh
Vydávanie novín
Fotografické služby

Další produkty a služby
  • provoz kabelové televize, regionální vysílání, výroba reklamních filmů, digitální vysílání, služby rozhlasu
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • střihová pracoviště, dabérské studio, dabované filmy, animované filmy, herecké obsazení, multimediální centra
  • zveřejnění dokumentů, služby nakladatelství, vydávání regionálních deníků, tištěná inzerce, nakladatelská činnost

Specialista v oboru měřicího vybavení z Jihomoravského kraje.

Specialista v oboru měřicího vybavení z Jihomoravského kraje

Přírodní aromaterapeutická kosmetika z tradičních surovin, péče o pleť i celé tělo.

Přírodní aromaterapeutická kosmetika z tradičních surovin, péče o pleť i celé tělo

Související články
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

POLAS VIDEOSTUDIO

Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.


Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

POLAS VIDEOSTUDIO

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční k.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.


On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

POLAS VIDEOSTUDIO

On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

Virtuální studio, například v korporátním designu, je dalším tipem od Polas Videostudia Praha. Využít ho můžete pro různé diskuse, meetingy, on-line přenosy, přednášky, internetové kurzy, školení, produktová, promo či in-store videa, ale i eventové, veřejné či společenské akce. Takové vysílání z virtuálního 3D prostředí diváky zaujme, pobaví, vypadá skvěle a nemusí vás stát balík!