Media Rtvs, s.r.o.


Mýtna 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto 817 55
Prieskum trhu a verejnej mienky
Automatizované spracovanie údajov
Výroba reklamných a propagačných materiálov
Vydavateľská činnosť v rozsahu voľnej živnosti
Reklamná, inzertná, marketingová a propagačná činnosť
Sprostredkovateľská činnosť v rozsahu voľných živností
Nakladanie s výsledkami tvorivej činnosti so súhlasom autora
Vydávanie nahraných nosičov záznamu zvuku v rozsahu voľnej živnosti
Poradenská činnosť v oblasti reklamy, propagácie, marketingu a inzercie
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod)
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Administratívne, organizačné a technické práce súvisiace s vyhľadávaním, triedením, spracovaním a zoraďovaním informácií

Produkty
  • vydávání periodických publikací, služby nakladatelství, vydávání regionálních deníků, kompletní inzertní servis, tištěná inzerce
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • bílá technika, myčky, pračky, sušičky, elektronická zařízení, domácí potřeby, potřeby do domácnosti, hygienické potřeby
  • výpůjčka knih, registrace nových čtenářů, půjčovna časopisů, bibliograficko-informační služba, rešerše literatury, rezervace knih


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové - vaše brána k informacím a inspiraci

Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové

Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové - vaše brána k informacím a inspiraci

Chcete se dozvědět více o studiu, vědě nebo kultuře? Pak navštivte Studijní a vědeckou knihovnu v Hradci Králové, kde najdete bohaté zdroje informací, poradenské a informační služby a zajímavé akce pro veřejnost. Knihovna je otevřena pro všechny občany a nabízí jim neomezený přístup k informacím. Můžete si také zaparkovat na venkovním nebo podzemním parkovišti, které je otevřeno v otevírací době knihovny.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie