Ondrej Miškovič


Ku Kaplnke 520, Kolíňany 951 78
Telefon: +421 903 840 460

Prieskum trhu a verejnej mienky
Reklamná, propagačná a inzertná činnosť
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, výroby a služieb
Kúpa tovaru na účely jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Nákladná cestná doprava vykonávaná vozidlami s celkovou hmotnosťou do 3, 5 t vrátane prípojného vozidla

IČ: 44637268
DIČ: SK1038962815
Okres: Nitra
Stát: Slovensko
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: neudáno

Telefon:
+421 903 840 460

GPS: 48°21′36.13″ N, 18°12′8.5″ E

QR kód firmy Ondrej Miškovič





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.