TLC advertising, s.r.o.


Geologická 24, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice 821 06
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti výroby
Ozvučovanie kultúrnych a spoločenských podujatí
Služby súvisiace s produkciou filmov alebo videozáznamov
Organizovanie kultúrnych a iných spoločenských podujatí
Vyhotovovanie webových stránok pomocou výpočtovej techniky
Prevádzkovanie kultúrnych, spoločenských a zábavných zariadení
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov
Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu
Prenájom nehnuteľností spojený s poskytovaním iných než základných služieb spojených s prenájmom
Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Nepravidelná osobná cestná doprava vykonávaná cestnými osobnými vozidlami, ktoré majú okrem miesta pre vodiča najviac 8 miest na sedenie
Fotografické služby
Administratívne služby
Vydavateľská činnosť
Prenájom hnuteľných vecí
Prieskum trhu a verejnej mienky
Reklamné a marketingové služby
Prevádzkovanie športových zariadení
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu
Vykonávanie mimoškolskej vzdelávacej činnosti
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb

Produkty
  • vývoj software, výpočetní technika, softwarové produkty, informační systém, webové aplikace, www stránky
  • komplexní služby reklamy, návrhy kampaní, instalace bannerů a billboardů, polepy vozidel, letáky v MHD


Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.


Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.