FIRECLAY, odborníci na žárovzdorné vyzdívky a další služby pro průmyslové stavby slaví 30 let svého působení

FIRECLAY, spol. s r.o.

FIRECLAY, odborníci na žárovzdorné vyzdívky a další služby pro průmyslové stavby slaví 30 let svého působení

Firma FIRECLAY, spol. s.r.o. slaví 30 let svého působení. Je to společnost, která se zabývá širokou škálou činností v oblasti průmyslového stavitelství, žárovzdorných vyzdívek, azbestové likvidace a zemních prací. Byla založena v roce 1993 jako společnost specializující se na realizace a opravy žárovzdorných vyzdívek vysokoteplotních zařízení, pecí a kotlů. V tomto oboru se společnost řadí k nejvýznamnějším v celé zemi, díky své dlouholeté zkušenosti, odbornosti a kvalitě práce.

Tomáš Procházka
Thomas


Masarykova 1208, Teplice 415 01
Telefon: +420 417 533 414

Služby:
- poradenství v oblasti e-byznysu
- kreativní grafické návrhy
- návrhy řešení, tvorba a provoz internetových a intranetových aplikací
- návrhy, tvorba a správa reklamních kampaní na internetu
- návrh corporate identity a firemních tiskovin

IČ: 46076964
DIČ: CZ7402052845
Okres: Teplice
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Tomáš Procházka

Telefon:
+420 417 533 414

Fax:
+420 417 534 974

Email:
info@thomas.cz

Kontaktní osoby:
Tomáš Procházka
funkce: majitel


GPS: 50°39′10.98″ N, 13°50′51.47″ E

QR kód firmy Tomáš Procházka Thomas

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde






Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.