Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Maddeo CZ s.r.o.

Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Měření spotřeby tepla lze dle vyhlášky měřit třemi způsoby, a to indikátory – měřiči tepla, které se instalují na radiátory, teplotními senzory instalovanými na zeď, kalorimetry s montáží na potrubí. Pražská společnost Maddeo CZ dodává a montuje nejen velmi přesné vodoměry, ale i spolehlivé měřiče tepla, kalorimetry s možností dálkových odečtů.

MEDIATEL, spol.s r.o.


Dvořákova 381/21, České Budějovice 370 01
Telefon: +420 602 114 189

MEDIATEL je moderní mediální agentura se širokým portfoliem online marketingových služeb a tištěné inzerce pro malé a střední firmy či živnostníky (SME/SMB). Vyrobíme a realizujeme pro Vás marketingovou strategii na míru a s garancí. Odlišíme Vás od konkurence a budete více vidět.

Připravíme optimalizovaný web pro vyhledávače Google i Seznam (SEO) v designu vhodném i pro mobilní telefony a tablety. Vaše webové stránky podpoříme Pay Per Click (PPC) kampaní Adwords a Sklik (SEM). Na sociálních sítích Vám vytvoříme nejen Facebook Fanpage, ale postaráme se i o Vaše fanoušky. Podpoříme jméno Vaší společnosti na G+, Twitter, LinkedIn, FourSquare, Pinterest…
Zákazníci Vás lehce najdou v internetovém katalogu ZlatéStránky.CZ, v tištěných Zlatých stránkách, v mobilních aplikacích a v katalogu Travel Guide. Internetovou reklamu doplníme o natočený Video spot, Virtuální 3D prohlídkou Vašich prostor, nebo Profesionálními fotografiemi.

S Mediatelem získáte komplexní marketingové služby na jednom místě a vždy máte přehled o jejich návratnosti díky přesným statistikám. Přivedeme Vám více zákazníků!

Speciální nabídka
Každý měsíc pro Vás máme připravené akční nabídky formou bonusových produktů a slevových akcí. Kontaktujte svého mediálního konzultanta, který Vám je k dispozici v rámci bezplatných konzultačních schůzek. Pokud ještě svého mediálního konzultanta nemáte, kontaktujte Mediatel infolinku. Jako horkou novinku jsme připravili designové webové stránky mStránky s jednoduchou administrací. Pokud jste si ještě nestáhli do svých mobilních telefonů naše mobilní aplikace, hledejte ve svém app storu: Zlaté astránky, Kde jíst a pít, Chci Taxi, Zdravotnický průvodce, Noční stránky.

IČ: 06554008
DIČ: CZ06554008
Okres: České Budějovice
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 30 mil. až 60 mil. Kč

Telefon:
+420 602 114 189
+420 210 320 786

Email:
jsevcik@mediatel.cz

Web:


Provozní doba:
Po-Pá: 8:00-16:00

GPS: 48°58′12.5″ N, 14°29′15.83″ E

QR kód firmy MEDIATEL, spol.s r.o.

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde






Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.