Mezinárodní společnost se sídlem v mnoha městech po celém světě.
Průzkum trhu a veřejného mínění.
Kvantitativní výzkum:
- analýzy sekundárních dat
- dotazování v reprezentativním vzorku na měřitelné skutečnosti: znalost značky, frekvence nákupu, místo nákupu, vybavenost ap
- vícetématické dotazování (tzv. omnibus) v němž je možno zadat pouze několik otázek podle potřeb každého zákazníka.
Kvalitativní výzkum:
- analýzy image výrobku, značky, firmy
- analýzy motivace spotřebního chování
- analýzy rozhodovacích procesů a chování na trhu
- analýzy postojů k novým výrobkům
- analýzy inzerátů, rozhlasových a televizních spotů, obalů
-testování propagačních koncepcí.
Integrovaný psychologicky - sociálně ekonomický a kvantitativní výzkum:
- segmentace trhu, definování cílových skupin
- analýza pozice značky u spotřebitelů
- testy výrobků
- analýzy kompletního marketingového mixu
- kupní chování domácností.