Kantar Media a.s.


Vítkova 227/23, Praha 8 186 00
Telefon: +420 224 217 720

Monitoring:
- mapování reklamního trhu z hlediska „chování“ jednotlivých inzerentů a nezávislá kontrola příslušného média pro inzerenta samotného.

Monitoring reklamích aktivit a reklamní kreativy.

Společnost Kantar Media, a.s. je nezávislá výzkumná agentura, která vznikla v roce 1999, kdy koupila společnost A-Connect a převzala její aktivity na českém trhu.

IČ: 26136350
DIČ: CZ26136350
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: akciová společnost
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Radovan Čech

Telefon:
+420 224 217 720

Fax:
+420 224 221 146

Email:
michal.stochl@kantarmedia.com

Kontaktní osoby:
Radovan Čech

GPS: 50°5′34.58″ N, 14°26′38.8″ E

QR kód firmy Kantar Media a.s.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.