RNDr.Zdeněk Hrazdila - L&MA


Handkeho 9, Olomouc 779 00
Telefon: +420 723 391 952

Marketingový a reklamní servis:
-marketingové strategie a poradenství
-marketingová komunikace
-marketingový výzkum, výzkum trhu
-direct mailing, lettershop
-projekty, scénáře, spoty, reklamní texty.

IČ: 11535237
Okres: Olomouc
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: RNDr. Zdeněk Hrazdila

Telefon:
+420 723 391 952

Email:
hrazdila@hrazdila.cz

Web:


Kontaktní osoby:
RNDr. Zdeněk Hrazdila
funkce: majitel
tel: +420 723 391 952


GPS: 49°34′19.67″ N, 17°15′14.47″ E

QR kód firmy RNDr.Zdeněk Hrazdila -  L&MA

Lahodné mini dezerty na oslavy, svatby, firemní večírky a další společenské akce.
Vlastní cukrářská výroba, zákusky, makronky, mini dezerty, candy bar Olomouc.

Malířské a natěračské potřeby, příslušenství – vše pro profesionální, domácí malíře a natěrače.
Autolaky, autobarvy ve spreji, barvy na opravu karoserie e-shop.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.