Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Markéta Liprtová

Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Spodní prádlo je neodmyslitelnou součástí každého šatníku. Nejen že ovlivňuje, jak se cítíme, ale také jak vypadáme. Proto je důležité vybírat spodní prádlo, které nám padne, sluší a zároveň je pohodlné a kvalitní. A právě to vám nabízí firma Markéta Liprtová - Oh la-la Spodní prádlo, která již od roku 2009 provozuje internetový obchod a kamennou prodejnu v Rakovníku. Specializuje se na prodej spodního prádla, plavek, korzetů, nočního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti.

DMC management consulting s.r.o.


Sluštická 1627/14, Praha 10 100 00
Telefon: +420 702 093 921

Společnost zaměřená na řešení speciálních projektů v oblasti řízení lidských zdrojů.

HR OUTSOURCING (OUTSOURCING PERSONÁLNÍCH ČINNOSTÍ)
- servis v jakékoli oblasti řízení lidských zdrojů
- vhodný převážně pro společnosti, kde by stavba vlastního personálního oddělení byla finančně a časově náročná a u společností, které vstupují na trh a potřebují rychle a kvalitně zavést HR procesy a zároveň nabrat a proškolit vhodný tým
- personalista zajišťuje - nábor zaměstnanců (zpracování požadavků, došlých životopisů, jejich evidence, zajištění zpětné vazby pro uchazeče, pohovory s uchazeči, organizace 2.kol s manažery), zaměstnanecký servis (zpracování pracovně-právních dokumentů, kontakt se zaměstnanci), manažerský servis (poradenství manažerům v oblasti řízení, vzdělávání atp.), organizace školení, odměňování, propouštění (konzultace s manažery, zpracování dokumentů, komunikace se zaměstnancem, výstupní materiály atp.).

NÁBOROVÉ PROJEKTY
- návrh procesu náboru a dokumentů (pracovní profily, dopisy uchazečům, grafické zpracování prezentace společnosti - inzerce, web prezentace, prezentace na vysokých školách)
- vyhledání vhodných dodavatelů zdrojů pro efektivní nábor – list personálních agentur, dohodnutí výhodných podmínek spolupráce
- pravidla pro interní výběrová řízení
- zavedení systému hodnocení uchazečů, proškolení manažerů ve vedení pohovorů
- zavedení databáze uchazečů
- specialista na hromadné nábory
- kvalitní metodologie pro výběr uchazečů o zaměstnání za pomocí Assessment Center upravených vždy dle zaměření klienta (výroba, finance, obchod, servis, kvalita atp.)

ASSESSMENT CENTRA, DEVELOPMENT CENTRA
Výhodou Assessment Centra je přítomnost více hodnotitelů, kteří posuzují kandidáta z různých hledisek a podle různých kritérií během delšího časového úseku. Závěrečné hodnocení je tedy vysoce relevantní a komplexní.
- Selekce vhodných kandidátů na různé úrovně pozic od manažerských až po klíčové specialisty či dělnické profese
- Rychlé a efektivní obsazení jednotlivých pozic
- Výrazné šetření nákladů klienta na hromadný nábor až o 40%
- Zvětšení motivace u zaměstnanců a zároveň zmenšení jejich fluktuace

VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY
- návrh na školení zaměstnanců vycházející z hodnocení zaměstnanců, požadavků nadřízeného a nároků na danou pracovní pozici
- organizace - výjezdní zasedání, sportovní hry pro posílení týmového ducha a další rozvoj společnosti
- pravidelná školení pro nové zaměstnance
Nové metody vzdělávání:
- manažerské školení B2B
- výchova mistrů v Čechách (školení mistrů)
- lean management (štíhlá výroba)
- interwiev skills (efektivní vedení pohovoru)

FUNNELMIND je nová funkční metoda pro zvýšení efektivity vzdělávacích projektů a podporu změn a inovací ve společnosti.
- Moderní metoda FunnelMind
identifikuje příčiny problémů ve společnosti a na jejich základě se následně zvolí vhodný vzdělávací program či program změn
- Efektivní metoda FunnelMind
maximalizuje utřídění a zavádění nově získaných poznatků do praxe
- Spolehlivá metoda FunnelMind
čerpající z ověřených vzdělávacích nástrojů (koučink, týmový koučink, interaktivní a projektivní techniky, modelové situace atp.) je výsledkem dlouhodobé spolupráce společností DMC management consulting, s.r.o. a YELLOW POINT, spol. s r.o.

TWI & Kata akademie
TWI (Training Within Industry) je vysoce efektivní vzdělávací metoda, která implementuje základní zeštíhlující standardy přímo v provozu klienta.
TWI metoda obsahuje čtyři moduly
- Pracovní instrukce (Job Instruction) - jak by měl vedoucí pracovník školit zaměstnance, jak správně předávat instrukce a zaškolovat v pracovních operacích
- Pracovní vztahy - jak zlepšovat spolupráci s ostatními pracovníky, řeší role vedoucího, vztahy na pracovišti a týmovou spolupráci
- Pracovní metody - praktické využití Lean a dalších zlepšovacích metod v běžné praxi - řeší jak lépe využívat materiál, strojů a lidských zdrojů
- Bezpečnost práce - bezpečnostní zásady jako součást pracovních postupů - co je příčinami nehod a zranění na pracovišti).
TWI také nabízí modul pro trenéry a školitele Train The TrainerProgram je součástí Toyota Production System (TPS) a vede zaměstnance ke standardizaci TPS metod, implementuje tyto metody do běžné praxe a učí vedoucí pracovníky jejich využití.

AC HUMMER - strategická hodnotící hra pro manažery a inženýry
- osobnostní testy zaměřené na kvalitu, koncentraci, odolnost proti stresu, řešení problémových situací
- týmové hry zaměřené na schopnost spolupráce a komunikace, organizační schopnosti, dodržování instrukcí a metodik, vůdcovství
- testy manuální zručnosti
- odborné testy: technologie, kvalita, konstrukce, elektro
- zajištění hodnotících center na zakázku nebo odprodej licence na AC Hummer

OTEVŘENÁ ŠKOLENÍ, OTEVŘENÉ KURZY na všechny moduly.

PERSONÁLNÍ PROCESY
- zajištění kvalitního zázemí pro optimalizaci procesů ve společnosti, hodnocení stávajících procesů a navržení změn
- vedení projektového týmu, využití nestrannosti a nezatíženosti tzv. provozní slepotou.

HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
- metoda pro pravidelné hodnocení zaměstnanců (příprava na klíč)
- proškolení manažerů v komunikaci s podřízenými během hodnocení, v motivačních rozhovorech, ale i korekcích a nepříjemných zprávách
- nastavení provázanosti hodnocení zaměstnanců s dalšími procesy – změny mezd, školení zaměstnanců, další profesní růst.

ODMĚŇOVÁNÍ
- zpracování jednoduchých, flexibilních a kvalitních pracovních náplní, které se stanou nástrojem k řízení podřízených
- zavedení procesu změn pracovních náplní a organizace společnosti
- zavedení systému platových úrovní zaměstnanců ve vztahu na pracovní náplň a zařazení zaměstnance ve struktuře
- motivační systémy odměňování zaměstnanců – bonusové programy, provizní systémy, zaměstnanecké výhody..

OUTPLACEMENT
- řízení procesu hromadného propouštění, hromadné propouštění.

SPECIÁLNÍ PROJEKTY
- audit a zavádění personálních procesů
- management audit - ohodnocení schopností managementu, srovnání s trhem, plán vzdělávání, změny v hodnocení funkcí, organizační struktuře či řídících procesech
- one to one coaching (koučování) - efektivní způsob, jak vychovat vlastního personálního manažera..

IČ: 27113671
DIČ: CZ27113671
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Jitka Tejnorová

Telefon:
+420 702 093 921

Email:
info@dmc-cz.com

Web:


Kontaktní osoby:
Jitka Tejnorová
funkce: Services and Finance Business
email: jtejnorova@dmc-cz.com

Markéta Šimáková
funkce: Manufacturing Business Unit
email: msimakova@dmc-cz.com


GPS: 50°3′53.68″ N, 14°30′46.84″ E

QR kód firmy DMC management consulting s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak prodat zavedenou firmu nebo úspěšně fungující byznys snadno a rychle?

Byznys na prodej

Jak prodat zavedenou firmu nebo úspěšně fungující byznys snadno a rychle?

Pokud hledáte způsob, jak prodat svůj byznys rychle, snadno a bezpečně, máme pro vás řešení. Byznys na prodej je portál, který vám umožní najít potenciální kupce pro váš byznys z celé České republiky i zahraničí. Na tomto portále si můžete vytvořit inzerát, ve kterém popíšete svůj byznys, jeho historii, finanční výkazy, konkurenční výhody, příležitosti a rizika. Také můžete nastavit cenu, kterou požadujete, nebo nechat kupce, aby vám nabídli svou nabídku.


Moderní stavební jeřáby: Pronájem a profesionální servis

Jeřáby Jaroš

Moderní stavební jeřáby: Pronájem a profesionální servis

Stavební jeřáby jsou klíčovým prvkem na stavbách, umožňující manipulaci s těžkými břemeny a materiály, kde kromě produktivity práce se velký důraz klade hlavně na bezpečnost. V článku vám představíme firmu, která se kromě vývoje, konstrukce a výroby moderních elektronických zařízení pro zvedací stroje a průmysl, zabývá také pronájmem stavebních jeřábů s kompletním servisem od A do Z.


Široká škála služeb pro zajištění bezpečnosti na pracovišti

TMS Servis fire & safety s.r.o.

Široká škála služeb pro zajištění bezpečnosti na pracovišti

Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO), neváhejte se obrátit na společnost TMS Servis fire & safety s.r.o. se sídlem v Brně. Nabízí širokou škálu služeb pro zajištění bezpečnosti na pracovišti a dodržování právních předpisů pro podniky i jednotlivce, včetně patřičných školení zaměstnanců. Neustále investuje do výzkumu a vývoje nových technologií a metodik, aby byla schopna zajistit služby na špičkové úrovni.