Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Markéta Liprtová

Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Spodní prádlo je neodmyslitelnou součástí každého šatníku. Nejen že ovlivňuje, jak se cítíme, ale také jak vypadáme. Proto je důležité vybírat spodní prádlo, které nám padne, sluší a zároveň je pohodlné a kvalitní. A právě to vám nabízí firma Markéta Liprtová - Oh la-la Spodní prádlo, která již od roku 2009 provozuje internetový obchod a kamennou prodejnu v Rakovníku. Specializuje se na prodej spodního prádla, plavek, korzetů, nočního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti.

IN TIME TBS, spol. s r.o.


Opletalova 29, Praha 1 110 00
Zajištění kvalitních služeb v oblasti produkce konferenčních a incentivních projektů.

Průběžný PR full service:
- zpracování PR strategie firmy/značek
- zpracování detailního ročního PR plánu, výběr vhodných médií
- výběr konkrétních novinářů pro užší, pravidelnou spolupráci
- pravidelné komunikace s vybranými novináři, spolupráce s ČTK
- pravidelná tvorba tiskových zpráv
- tvorba PR článků
- organizace tiskových konferencí na klíč
- zajištění doprovodných PR aktivit v rámci veletrhů, výstav a jiných firemních akcí
- organizace PR Events na klíč
- měsíční monitoring článků o firmě/značkách ve vybraných médiích a ČTK
- měsíční monitoring článků o konkureci ve vybraných médiích a ČTK
- měsíční analýza monitoringu
- pravidelný report PR aktivit.
Krizová komunikace Spolupráce na přípravě:
- výběr vhodného termínu, místa konání, tématu
- časového plánu konference a presentací
- vhodného doprovodného programu
- celkového rozpočtu.

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.