Eko-info centrum Ostrava
EICO


Chelčického 533/4, Ostrava-Moravská Ostrava 702 00

Eko-info centrum Ostrava (EICO) je
nevládní nezisková organizace.
Rozvoj a realizace volnočasových
aktivit dětí prostřednictvím
environmentálního vzdělávání, výchovy a
osvěty, komunitními a sociálními projekty.

IČ: 69610720
DIČ: CZ69610720
Okres: Ostrava-město
Stát: Česká republika
Právní forma: ostatní
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Ing. Ivana Mariánková

Další produkty a služby
  • telekomunikační služby, telefonní prodej, sjednávání schůzek, aktivní telemarketing, informace o službách, direct mailing


Související články
Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace
Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Kvalitně zpracovaná internetová prezentace je nejdůležitějším faktorem úspěchu nabízených výrobků či služeb. Obstát v dnešní konkurenci není jednoduché, a proto je třeba se zabývat i zdánlivě nedůležitými detaily. Evropská databanka nabízí komplexní řešení propagace vaší firmy a nyní přichází s novými službami, které vám zajistí ještě více výhod oproti konkurenci.


Výchova nemá dítěti uškodit
Výchova nemá dítěti uškodit

Být dobrým rodičem není jednoduché. Pokud si nejste zcela jisti, jestli jdete tou správnou cestou, pak je nejlepším řešením navštívit odbornou poradnu, ve které zjistíte, kam máte své kroky směrovat. Paní Libuše Jíšová se mezilidskými vztahy zabývá už dlouhou dobu.


Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství
Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství

Hledáte kvalitní a odolný dřevěný nábytek za příznivé ceny? Na zakázku jej už dvacet let vyrábí společnost ŠP Truhlářství. Používá k tomu materiál hevea brasiliensis, tedy kaučukovník brazilský. Dřevo tohoto stromu je kvalitní, mimořádně odolné, zaručuje dlouhou životnost a lze snadno a jakkoli zpracovat. Příznivá je také jeho nízká cena.


Informace z terénu – výkon, cena, kvalita
Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.