ETARGET CZ, s.r.o.


Vocelova 5, Praha 2 120 00
Telefon: +420 227 231 100

ETARGET je jeden z největších PPC (Pay Per Click – Platba za kliknutí) systémů kontextové reklamy v Čechách.

-ETARGET je dodavatelem "pay-per-click" placených výsledků vyhledávání na českém, slovenském, maďarském a rumunském trhu.

-Společnost poskytuje svým klientům možnost přednostního zobrazení svého odkazu v síti svých partnerských informačních a vyhledávacích portálů.

-Klient má možnost zadat klíčová slova, na základě kterých se jeho odkaz zobrazí na jedné z prvních pěti pozic vyhledávání.

Způsob zpoplatnění:
- u nás platíte pouze za kliknutí na Vaše reklamy.
- Vaše reklama se zobrazuje zdarma a platíte až tehdy, kdy se někdo rozhodne přejít na Vaši stránku a klikne na Váš reklamní odkaz.
- nemusíte platit za uživatele, kteří sice Vaši reklamu viděli, ale nezaujala je natolik, aby na ni klikli (např. kvůli tomu, že hledají jiný produkt)

- webové prezentace
- internetové prezentace
- internetový marketing
- online marketing
- správa internetových kampaní..

IČ: 27061175
DIČ: CZ27061175
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno

Telefon:
+420 227 231 100

Fax:
+420 227 231 100

Email:
obchod@etarget.cz

Web:


GPS: 50°4′34.03″ N, 14°25′51.96″ E

QR kód firmy ETARGET CZ, s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.