Ondřej Baar - SEO a internetový marketing


V. Jiříkovského 145/40, Ostrava 700 30
Telefon: +420 723 011 190

Konzultant, vývojář a publicista se zaměřením na internetový marketing. SEO optimalizace pro vyhledávače, SEM marketing ve vyhledávání, budování zpětných odkazů a psaní pro web neboli copywriting. Vývoj webových projektů a programování v PHP/MySQL.

IČ: 87162296
Okres: Ostrava-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 200 tis. až 500 tis. Kč

Telefon:
+420 723 011 190

Email:
domeny@uzasne.cz

Web:


GPS: 49°46′23.05″ N, 18°15′10.69″ E

QR kód firmy Ondřej Baar - SEO a internetový marketing

Ochranné hrany pro fixaci zboží i výrobu nábytku - výroba ND profilů L, F, U a H v různé délce a šířce.
Fixační fólie - výroba průtažné stretch fólie pro fixaci zboží, výrobků.

Výrobce nástaveb nákladních vozidel. Nabízíme nosiče kontejnerů nejrůznějších druhů a velikostí.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie