Sleva na testy obchodních zástupců, obchodníků, výběr manažerů
Společnost WORKtest, s.r.o. je autorem psychodiagnostického systému WORKtest, jehož test je využitelný na všechny pracovní pozice a je speciálně zaměřen i do obchodních profesí.
POZOR SLEVA 50 % PŘI OBJEDNÁVCE OBCHODNÍHO AUDITU DO KONCE LEDNA 2011:
Při objednávce obchodního auditu do 31.1.2011 získá klient výraznou slevu – plná cena za audit „Obchodních schopností a dovedností“ je 4.000,- Kč, cena po slevě 2.000,- Kč. Realizace zakázky do 30.6.2011.
Systém WORKtest® funguje zejména na měření a poměřování vloh, schopností, znalostí, dovedností, postojů, motivace a rizikových faktorů jedince, jenž jsou součástí každého člověka. Nejedná se o dotazník, který průměrný respondent dokáže ovlivnit, neboť předpokládá, jaké odpovědi se od něj očekávají.
Test pomůže charakterizovat jednotlivé složky osobnosti, odhalí a změří potenciál a rozvojové potřeby. Samotný test nezabere více než 30 minut času a klient ještě před otevřením výsledků vidí jeho přesnost. Testem tak zjistíte velké množství informací včetně grafů a srozumitelných komentářů. Jednoduše poznáte, jaké typy obchodníků máte a kdo není obchodník.
Oblasti využití testu:
Obchodní audity - posouzení stávajících obchodních zástupců, odhalení jejich silných a slabých stránek a oblastí, kde by bylo třeba na nich pracovat, školit a koučovat.
Popis obchodní pozice – přesně zjistíte, na kolik procent odpovídá potenciál vašeho obchodníka či prodejce konkrétní pracovní pozici.
Výběr nových obchodníků - pomůže eliminovat ty, kteří se na tuto práci nehodí. Je možné posoudit regionální manažery a zjistit kdo je obchodníkem, kdo je prodejcem a s jakým potenciálem.
Všechny výstupy jsou přehledné včetně grafů.
Výstupy jsou firmám dělané přesně na míru. Klient si může jednotlivé položky kombinovat a sestavovat vlastní profily.
Činnosti, na něž se test u obchodních zástupců, prodejců a manažerů zaměřuje z hlediska měření obchodního potenciálu:
Aktualizace kontaktů - údržba dat v systému, Analýza konkurence, monitorování trhu, Cenová strategie, návrhy a PR, Dravost a pro-aktivní přístup, Identifikace s produktem, Obchod - aktivní telemarketing, Obchod - akvizice, Obchodní duch, Obchodní odpovědnost, Obchodní strategie a plánování, Obchodní zdatnost, Obchodník - Dynamik, Obchodník - Nákupčí, Obchodník - Podnikatel, Obchodník - Prodejce, Obchodník - Technik, Orientace na klienta - vyhodnocení a uspokojení jeho potřeb, Orientace v B2B marketingu, Péče o zákazníky a klienty, Prezentace výsledků klientovi, Přijímání poptávky a objednávky, Reklamace klientů, Řešení obchodních situací, Řízení prodeje produktu, Vyhledávání nových informací - práce s databázemi, Vyhledávání vhodných projektů - analýza rizik, Vytváření ad-hoc (rychlých) analýz, Zaměření na výsledek, Zpětná vazba na obchod a pod.
Činnosti, na něž se test u obchodních zástupců, prodejců a manažerů zaměřuje z hlediska měření interpersonálního potenciálu:
Celkový dojem, vystupování, kultivovaný projev, reprezentativnost, Diplomatické schopnosti, Dovednost navázat kontakt, Dynamika, Empatie, Intuice, Emoční inteligence, Entuziasmus, Exhibicionismus, Individualita - "Individualista", Komunikace věcná, konstruktivní, Konstruktivní argumentace, Kooperace (spolupráce) s externími spolupracovníky, Koučování, Manažerské schopnosti a dovednosti, Organizační a improvizační schopnosti, Ochota poradit a poskytnout pomoc klientům, Pozitivní přístup ke klientům, Pozorovací talent, Předvídavost, Prezentace firmy navenek Profesionální komunikace, Prezentace a vyjednávání, Přesvědčivost, Reporting vedení společnosti, Rétorika, Řízení, hodnocení a kontrola podřízených, Selekce priorit, Delegování úkolů, Schopnost efektivně motivovat, Schopnost přijímat nové poznatky, akceptovat názor druhých, Schopnost přijímat kritiku, Schopnost se prosadit, Time management, Týmovost, Zákaznická orientace, Zvládání námitek a řešení problémů apod.
Systém Worktest nabízí možnost jednorázového zhodnocení, ale i výhodné zakoupení kreditů, které se postupně spotřebovávají, dále paušálu, nebo tzv. pronájmu. V tomto případě je výhodou nabídka širšího využití, např. porovnání jednotlivců i týmu, určení rozvojových potřeb a sestavování rozvojových a tréninkových plánů.